CCOO de Catalunya presenta la proposta didàctica ”Francesc Ferrer i Guàrdia. Un lliurepensador en temps convulsos”

La proposta, en format Webquesta, està adreçada al 2n cicle d’ESO, batxillerat i a la formació de persones adultes

A “Francesc Ferrer i Guàrdia. Un lliurepensador en temps convulsos“, els i les alumnes faran de periodistes de la Gaseta de Catalunya per endinsar-se en la figura de l’impulsor de l’Escola Moderna i el ressò, nacional i internacional, que van provocar les seves idees i el seu afusellament.

La proposta didàctica (en format Webquesta) facilita un conjunt de recursos ben diversos com textos, vídeos, pàgines web, itineraris virtuals i cançons que faciliten informació i orientació a l’alumnat per elaborar les activitats que se li proposen.

Podeu consultar “Francesc Ferrer i Guàrdia. Un lliurepensador en temps convulsos” al web de l’Àmbit de Cultura i de la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya. Si teniu algun comentari o suggeriment sobre aquesta eina, podeu enviar-nos un correu electrònic a [email protected] o trucar al telèfon 93 481 29 10.