CCOO organitza una jornada sobre la situació laboral dels músics i mestres de música

Demà dissabte, de 9.15h a 14.00h, a la sala d’actes de CCOO de Catalunya

Demà dissabte, 6 de juny, de 9.15h a 14.00h, les federacions de Treballadors Autònoms Dependents (TRADE), de Serveis a la Ciutadania (FSC) i d’Ensenyament de CCOO de Catalunya organitzen una jornada de debat, oberta a tots els treballadors i treballadores professionals de la música, sobre el present i el futur de la professió, des de la perspectiva de les condicions laborals dels músics intèrprets i mestres.

La cloenda de l’acte, que es desenvoluparà a la sala d’actes del sindicat (Via Laietana, 16, planta baixa), anirà a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya. Posteriorment hi haurà un concert del grup “Jazz Ban trio”.

*Us adjuntem el programa de la jornada

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de juny de 2009