CCOO de Catalunya presenta l’antologia fotogràfica ‘Un treball digne per a una vida digna’

Amb fotografies d’Antonio Rosa

Demà dijous, 21 de maig, a les 18.30 h, CCOO de Catalunya presentarà l’antologia fotogràfica “Un treball digne per a una vida digna”, a la Sala d’actes del Sindicat. L’acte comptarà amb la participació de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; Anna Falguera, directora general de Cooperació Cultural de la Generalitat; Teresa Torns, professora de la Universitat Autònoma de Barcelona, i Antonio Rosa, autor de les fotografies.

El llibre està format per 68 fotografies d’Antonio Rosa i comentaris i reflexions de persones vinculades al món de la cultura des de diferents àmbits: la literatura, el periodisme, la fotografia, les arts plàstiques, el teatre, etc. D’altra banda, també inclou un DVD amb els documentals que la Secretaria de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya ha produït fins ara.

Les persones que confirmin la seva assistència a l’acte a [email protected] rebran un exemplar de l’antologia.