Renovació del web de cultura

L’Àrea de Cultura de la CONC presenta el nou web www.ccoo.cat/cultura

El web de cultura de CCOO de Catalunya (www.ccoo.cat/cultura) s’ha renovat de manera considerable en continguts i en disseny per proporcionar un producte més actualitzat, dinàmic i innovador. Alguns dels aspectes que cal destacar són les exposicions, els documentals, l’agenda de les activitats culturals, les notícies, els descomptes dels actes culturals per als afiliats que es poden consultar a la cartellera i els recursos pedagògics destinats a diferents nivells educatius relacionats amb aquestes exposicions.

Paral•lelament, la renovació d’aquest web coincideix amb l’estrena del web de l’exposició “I tu, on vius? Immigració i habitatge”, produïda, com la resta d’exposicions i documentals, per CCOO de Catalunya, que se centra en un tema que ha esdevingut un problema d’abast social i que cada vegada afecta més persones, entre les quals destaquen de manera especial les immigrades. Podeu consultar aquesta exposició en el web www.ccoo.cat/ituonvius.

Per a qualsevol altra informació que necessiteu, podeu posar-vos en contacte amb la Secretaria de Formació i Cultura de CCOO de Catalunya a [email protected] o al telèfon 93 481 29 10.