Aurora Huerga escollida secretària general de CCOO de Construcció i Serveis de Catalunya

FotoAmb el primer Congrés de l'Organització celebrat a Barcelona el 28 de febrer, ¿¿s'inicia la marxa de la Federació a Catalunya, amb Aurora Huerga al capdavant d'un projecte que uneix experiència, militància i compromís sindical.

En una intensa jornada de treball de matí i tarda, els 150 delegats i delegades assistents van dur a terme el debat de l'Informe de Gestió, així com l'elecció dels òrgans de direcció de la Federació de cara als 4 propers anys, en una jornada marcada per la cordialitat i la participació i en la qual van intervenir, entre d'altres, Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya i Vicente Sánchez, secretari general de CCOO de Construcció i Serveis.

Després de les votacions a la secretaria general i a la Comissió Executiva, Aurora Huerga va ser elegida secretària general de CCOO de Construcció i Serveis de Catalunya a la qual acompanyaran una Comissió Executiva formada per José María Bosch Valera, German González, José Luis Galindo Jiménez, Mònica Penas Piñeiro, Ana María Rojas Pazo, David Ruiz Mateos, Sergio Moran Sepúlveda, Espartac Obradors i Comes, Juan Carlos Moral Sevillano, Blanca Sánchez Blanco, que treballaran colze a colze per reivindicar i defensar els drets de les treballadores i treballadors que formen part de l'ampli ventall de sectors que componen l'Organització.

Aurora Huerga, en la seva intervenció, va voler agrair la confiança que els congressistes van dipositar en ella, assumint la responsabilitat de tirar endavant un projecte sindical que mantingui a CCOO com a referent sindical en tots els sectors, vertebrant el treball de l'Organització en els eixos de la negociació col·lectiva, l'acció sindical, l'afiliació i la reivindicació, deixant clar que cal organitzar-se entorn al sindicat per recuperar els drets que s'han anat arrabassant a cop de legislació i marcant objectius com són la lluita i la defensa dels convenis autonòmics.

Per la seva banda, Vicente Sánchez va voler destacar el compromís dels homes i dones que componen l'organització, que han portat a la consecució de la nova Federació de CCOO a Catalunya que fa, si cap, més forta a CCOO, donant un impuls a un projecte de futur, que farà més sindicat, amb presència allà on s'ha d'estar, els centres de treball, donant solucions a les reivindicacions i necessitats de les treballadores i treballadors dels nostres sectors.

Així mateix, el secretari general de CCOO de Construcció i Serveis va voler destacar que "Hi ha un gran treball per fer, ja que molts dels nostres sectors són dels més precaris i per tant, cal treballar dur, amb constància i obstinació, per millorar condicions de treball, per mantenir drets i conquerir-ne de nous ".

"Però és una cosa al que les dones i homes de CCOO no han tingut ni tenen por, al lliurament, al treball dur, ja que és la responsabilitat que ens dóna ser el sindicat de referència a Catalunya i a la resta del país, i mai hem decebut ni decebrem als que no han fet la veu de les seves reivindicacions, ja que aquest és el nostre compromís sindical".

Aurora Huerga va clausurar el Congrés reconeixent la bona feina realitzada pels delegats i delegades en el transcurs d'aquests quatre anys, animant a seguir treballant en la mateixa línia d'implicació i consciència de classe a tots i totes.
03/03/2017

Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |