Dia de la fundació

CCOO de Catalunya va celebrar “El dia de la fundació”

El passat 20 de novembre, i per segon any, CCOO de Catalunya va organitzar l’acte “El dia de la fundació”, que commemora la fundació del sindicat, el 20 de novembre del 1964 i que va servir per posar en relleu la funció que compleix la Fundació Cipriano García, pel que fa a la memòria de les lluites obreres.

Al matí es va celebrar una jornada amb el lema “Democratitzant el treball”, on es van presentar les experiències i propostes en l’àmbit europeu, espanyol i català, tant de l’economia social com de l’empresa mercantil que impliquen la participació de treballadores i treballadors en les decisions estratègiques de les empreses.

A la tarda es va celebrar una taula sobre el paper dels arxius en la memòria democràtica i, en particular, els trenta anys de l’Arxiu Històric de CCOO de Catalunya. També es va recordar la figura de l’Ángel Rozas.

Podeu veure les sessions en els següents enllaços:

Sessió de matí: “Democratitzant el treball”.

Secció de tarda: “Memòria obrera i democràcia: trenta anys de l’Arxiu Històric de CCOO de Catalunya”