Butlletí Treball, Economia i Societat (octubre del 2020)

Democràcia econòmica

Et presentem un nova edició del BTES:

Butlletí núm. 8

El Butlletí tracta de la democràcia econòmica. Com avançar en democràcia econòmica i democràcia a l’empresa és un debat necessari avui dia, i es per això que CCOO de Catalunya organitza una Jornada sobre democràcia econòmica, en el marc del Dia de la Fundació, el proper 20 de novembre.

Aquest BTES inclou:

Editorial: democratitzar l’economia, democratitzar l’empresa.

Dossier monogràfic: avançar i aprofundir en la idea de democràcia econòmica, assolir espais de participació per a les persones treballadores en les decisions de les empreses, i experiències d’economia social i solidària, on CCOO de Catalunya té una implicació creixent. Aquests són els eixos temàtics del dossier.

Nota de conjuntura econòmica: analitzem la conjuntura econòmica global, europea, estatal i catalana, també l’efecte devastador de la crisi de la COVID-19 en el mercat de treball a Catalunya.

Aula treball i societat: presentació de l’estudi “digitalització i noves formes de representació col·lectiva”.

Noves realitats: per què governar la digitalització és avançar en democràcia econòmica?

Seminari Salvador Seguí: manifest “per una reconstrucció nacional i social al servei de les persones“.

Treball de postgrau: “La liberación de la humanidad mediante el fin del trabajo”.

– Hemeroteca: consulta els anteriors números del Butlletí Treball, Economia i Societat.