Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (Núm. 58)

Servei d’Informació i Documentació Jurídica

Butlletí 58

Les 3es jornades jurídiques de CCOO de Catalunya, organitzades pel GTJ, s’han celebrat a la seu central del sindical, amb un gran èxit d’assistència, els dies 7 i 8 de novembre de 2019.

Les i els ponents han abordat temàtiques com la regulació de la desconnexió digital, l’adaptabilitat i previsibilitat de la jornada laboral, el dret de vaga, la problemàtica de les càmeres de seguretat i la geolocalització en les relacions laborals, o el registre de jornada. En aquest butlletí monogràfic us donem accés a vídeos de l’esdeveniment, a esquemes i presentacions de ponències i a articles citats.

Aquest butlletí inclou vídeos de les ponències i intervencions següents:
– Jaime Cabeza Pereiro, catedràtic de dret del treball i de la seguretat social de la Universitat de Vigo, “el dret de vaga i el seu encaix en la nova realitat social”.
– Miguel Ángel Purcalla Bonilla, magistrat del JS 1 de Terrassa, “la problemàtica de les càmeres de seguretat i la geolocalització en la relació laboral”.
– María Luisa Segoviano i Fernando Salinas, magistrat i magistrada del TS, “la problemàtica de la jornada laboral i el seu registre”.
– Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, ha fet laclausura de les Jornades.