Exposició La Maternitat d’Elna

Institut Bernat El Ferrer/Institut Lluís de Requesens – Molins de Rei (Baix Llobregat )

L’Àmbit de cultura de CCOO del Baix Llobregat amb col•laboració dels dos instituts d’Educació secundària de Molins de Rei instal•larà l’exposició ¨La maternitat d’Elna¨ elaborada per la Fundació Cipriano Garcia de CCOO, i realitzaran una sèrie d’activitats educatives:

– Del 11 al 15 de novembre a l’Institut Bernat el ferrer
– Del 18 al 22 de novembre a l’Institut Lluís de Requesens

Més enllà del que seria la part històrica del fet de l’exil•li i la tragèdia que van passar els refugiats espanyols republicans i refugiats jueus de l’alemanya nazi, l’objectiu central d’aquesta activitat és reconèixer la importància de la memòria històrica i de la solidaritat entre els pobles i les persones.

Tant a un Institut com l’altre una de les activitats que organitzen és la visita a la població d’Elna on hi ha un lloc de Memòria, just en la casa on va estar instal•lada La Maternitat d’Elna.