El dia de la Fundació

CCOO de Catalunya celebra, per primera vegada, El dia de la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya

El proper dia 20 de novembre, CCOO de Catalunya celebrarem per primera vegada El dia de la Fundació. Aquest acte es relaciona, d’una banda, amb la commemoració de la fundació del sindicat, el 20 de novembre del 1964, ara fa 55 anys, a l’església de Sant Medir de Barcelona, i, de l’altra, amb la valoració de la funció que compleix la Fundació Cipriano García.

Un aspecte central de la celebració serà el col•loqui amb Unai Sordo, secretari general de la Confederació Sindical de CCOO, en relació amb el seu llibre ¿Un futuro sin sindicatos?, que es presentarà en aquest acte. Així mateix, en les intervencions que es faran durant la celebració s’informarà del paper que compleix la Fundació Cipriano García dins del sindicat, del seu projecte i de les activitats que desenvolupa.

Aquí podeu veure detalladament totes les activitats que es faran aquest dia. L’ acte s’iniciarà a les 17.30 hores, té una durada prevista de dues hores i tindrà lloc a la sala d’actes del sindicat, a l’edifici de Via Laietana.

És una celebració a la qual estan convidats tots els afiliats i afiliades de CCOO i, molt especialment, els “amics i amigues del Cipri”, així com totes aquelles persones que des de l’àmbit universitari, de la memòria històrica, de la cultura, etc., col·laboren amb la Fundació. A totes els farem arribar el  nostre reconeixement.