Acte d’homenatge de CCOO i ICV a Joan N. García-Nieto, en el 25è aniversari de la seva desaparició

El proper dilluns, 7 d’octubre, Jornada Mundial pel Treball Digne, a les 18 hores, a la seu del sindicat a Cornellà (Ctra. d’Esplugues, 68)

CCOO i Iniciativa per Catalunya Verds (ICV) del Baix Llobregat organitzem un acte d’homenatge al company, militant, mestre i amic Joan N. García-Nieto, en el 25è aniversari de la seva desaparició. Serà el dilluns a les 18 hores a CCOO a Cornellà (Ctra. d’Esplugues, 68).

Hem escollit el 7 d’octubre, Jornada Mundial pel Treball Digne, i comptarem amb les intervencions de diferents persones que reflexionaran sobre diferents aspectes de la seva dilatada trajectòria i compromís social. Abordarem el seu vincle amb les comunitats cristianes de base, amb el món acadèmic, la seva petjada a la ciutat de Cornellà i a la comarca del Baix Llobregat, i el seu compromís social, polític i sindical.

Estan confirmada la presència de família de García-Nieto, membres d’ESADE, diferents entitats, partits i ajuntaments del Baix Llobregat. Comptarem amb les intervencions de Benigno Martínez, amic personal; Genoveva Català, presidenta del Centre d’Estudis del Baix Llobregat; Candela López, co-coordinadora d’ICV Baix Llobregat; i Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia -Garraf, i Antonio Balmón, alcalde de Cornellà.

També hi haurà una fila zero on es faran reflexions sobre desigualtats i evolució del món del treball amb membres de la Coordinadora contra la Marginació, Claudio Carmona, tinent d’alcalde i delegat de Polítiques Mediambientals i Comunitàries i membre d’ICV Cornellà; Daniel Jover, professional de llarga trajectòria en l’educació dels joves per a la incorporació social i laboral, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

L’acte també contemplarà una actuació poeticocultural a càrrec d’Esteve Bosch i es presentarà un audiovisual fet per a l’ocasió, que pretén apropar la figura de García-Nieto a les generacions més joves, produït i dirigit per NAO Cinematogràfica.

Barcelona, 4 d’octubre de 2019

Agenda: