Homenatge Salvador Allende

CCOO de Catalunya participa en l’acte per commemorar el 46è aniversari del cop d’estat a Xile i la mort del president Salvador Allende

CCOO de Catalunya, juntament amb el Comitè Ciutadà per l’Homenatge a Salvador Allende a Barcelona la Casa Amèrica i el Centre Salvador Allende a Barcelona, ha organitzat un acte per commemorar el 46è aniversari del cop d’estat a Xile i la mort del president Salvador Allende, així com el 80è aniversari de l’arribada a Xile del Winnipeg, un vaixell de solidaritat.

L’acte d’homenatge a Salvador Allende tindrà lloc el proper 11 de setembre, a les 10.30 h, a la plaça de Salvador Allende del barri del Carmel.
Presentarà l’acte, Rosa Sans, Directora de la Fundació Cipriano Garcia – Arxíu històric de CCOO de Catalunya. També haurà parlaments d’Eulogio Dávalos, Open Arms (Oscar Camps o representant) i Jorge Contreras; seguirà el minut de silenci en record de las persones víctimes i represaliades; s’escoltaran les últimes paraules de Salvador Allende; es farà l’ofrena floral institucional al bust de Salvador Allende; s’escoltarà l’himne de Xile, l’himne de Catalunya i Venceremos. També, hi haurà la salva i traca a càrrec dels Trabucaires d’en Perot Rocaguinarda i els components de FOC. Tancarà l’acte l’actuació musical de Marina Rossell i Col·lectiu Jardins Humans