Pel sistema públic de pensions!

Mobilitza’t pels drets socials

Les agrupacions de pensionistes de CCOO d’Industria juntament amb la Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya han organitzat un acte, “Mobilitza’t pels drets socials! Pel sistema públic de pensions!” per al proper dimecres 27 de març, a les 9.30 hores, a la sala d’actes de CCOO de Barcelona.
A l’acte hi intervindran:
Miquel Lluc, secretari general de la Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya: “Observatori social, una radiografia del retrocés en drets socials”.
Michela Albarello, secretària d’Internacional de CCOO de Catalunya: “Drets socials a Europa: reivindicacions i mobilitzacions convocades per la CES”.
Joan Coscubiela, director de la Escuela del Trabajo de CCOO: “Seguretat Social, diagnosi i futur”.

Estarà moderat per Raúl Lopez, responsable d’Afiliació-Pensionistes de COOO d’Indústria i clourà l’acte Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.