Homenatge a Salvador Allende

Setembre es vesteix de Xile

CCOO de Catalunya, juntament amb el Comitè Ciutadà per l’Homenatge a Salvador Allende a Barcelona, la Casa Amèrica i el Centre Salvador Allende a Barcelona, ha organitzat un acte per commemorar el 45è aniversari del cop d’estat a Xile i la mort del president Salvador Allende.

L’acte d’homenatge a Salvador Allende tindrà lloc el proper 11 de setembre, a les 10.30 h, a la plaça de Salvador Allende del barri del Carmel. A l’acte, hi participaran el president del Centre Salvador Allende, Eulogio Dávalos, l’escriptora Leandra Brunet i la periodista Rosa Maria Calaf. S’escoltaran les darreres paraules de Salvador Allende, es farà una ofrena floral i també hi haurà una salve i una traca a càrrec dels Trabucaires d’en Perot Rocaguinarda i els components de Foc, així com una actuació musical de la coral Primavera per la Pau de Mataró. Presentarà l’acte Rosa Sans, directora de la Fundació Cipriano García – Arxiu Històric de CCOO de Catalunya.

Bus 87,92, 129 i V17 Metro L5 (El Coll/La teixonera) Sortida Passeig Mare de Déu del Coll