“Sindicalisme confederal: el pensament de Joan Peiró a la llum dels nostres dies”

NULO

Enguany fa 75 anys de l’assassinat de Joan Peiró pel règim franquista. En el marc dels actes programats perhomenatjar Joan Peiró, el proper 9 de novembre,a les 19 h, al Cafè de Mar (carrer de Santa Rita, 1, Mataró), tindrà lloc una taularodona amb el títol Sindicalisme confederal: el pensament de Joan Peiró a la llum dels nostres dies”, ambl’objectiu de reconèixer la seva figurai donar a conèixer la influència de les seves idees en la configuració delsindicalisme de classe a Catalunya i la seva vigència.

L’acte haestat organitzat per la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental – Maresme – Osona, la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya i la comissió ciutadana “Joan Peiró: 75 anys del seu afusellament (1942-2017)”. Hi participarà Javier Pacheco,secretari general de CCOO de Catalunya; MariaRodríguez, historiadora, i JuanManuel Tapia, responsable de Negociació Col·lectiva de CCOO de Catalunya. Ho presentarà Gonzalo Plata, secretarigeneral de la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental – Maresme -Osona.

Cartell

Ponència de Juan Manuel Tapia