Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya 2017

5, 6 i 7 de juliol

“En l’interval sorgeixen monstres”

La XIII edició de la UPEC, la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya, se celebrarà aquest any els dies 5, 6 i 7 de juliol a la sala d’actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16 de Barcelona).

L’edició 2017 està inspirada en la coneguda frase d’Antonio Gramsci: “El vell món es mor. El nou triga a aparèixer. I en aquest clarobscur sorgeixen els monstres”. Per fer-ho senzill ho hem adaptat i el lema d’enguany serà “En l’interval sorgeixen monstres“.

Fem les XIII jornades entre els clarobscurs, tenim esperances, recelem de les pors i sabem que vivim una cruïlla. Les jornades de la UPEC es faran en uns moments decisius i apassionants de la política, la política en majúscules: reptes nacionals i reptes socials a l’horitzó.

Hi participaran Javier Pacheco, Camil Ros, Jordi Serrano, Albert Om, Irene Escorihuela, Lucía Delgado, Oriol Nel·lo, Helena López, Cecilia Bayo, Aina Tarabini, Assumpta Baig, Pau Rodríguez, Enric Juliana, Roger Palà, Vicenç Navarro, Andy Robinson, Elena Freix, Núria Parlon, Marta Rovira, Xavier Domènech, Anna Gabriel, Joan Rueda, Natza Farré, Laia Serra, Fina Birulés, Laia Soldevila, Gerardo Pisarello, Joan Manuel Tresserras, David Miró, Josep Fontana, Toni Domènech, Raimon Obiols, Soledad Bengoechea, Maria Cruz Santos, Quico Sallés, Xosé Manuel Beiras i Sara González.

Més informació a www.upec.cat