Ofrena floral en memòria del 107è aniversari del afusellament de Francesc Ferrer i Guàrdia

Convocats per la Fundació Ferrer i Guardia

Un any més, el 13 d’octubre a Montjuïc, la Fundació Cipriano García i CCOO de Catalunya han participat en l’homenatge a Francesc Ferrer i Guàrdia, pedagog i fundador de l’Escola Moderna, que va ser afusellat al 1919, ara fa 107 anys.

Per a aquesta edició, el parlament commemoratiu ha anat a càrrec d’Andreu Francisco, alcalde d’Alella, ciutat natal de Ferrer i Guàrdia.  Per part de CCOO de Catalunya, han assistit a l’acte Montse Delgado, secretaria de Formació Sindical,  Estudis i Cultura; Lluís Filellla, síndic de l’Afiliat, i Manel Pulido, secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya.