25a Escola d’estiu de CCOO de Catalunya

6 i 7 de juliol del 2016 a Vic

L’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya arriba enguany a la 25a edició, i ho fa acollida per la Universitat de Vic-UCC, que desenvolupa la seva activitat de servei públic en els àmbits de la docència, la recerca i la transferència de coneixement tot donant continuïtat a una tradició universitària que es remunta a l’edat mitjana.

Celebrem els 25 anys d’aquest espai de formació i reflexió amb una edició que ens ofereix una mirada sobre l’accés als drets laborals i socials des del treball, sobre la relació entre ambdós i com de fràgils es troben les vides quan es degrada l’ocupació. Quines respostes estan sorgint davant la degradació de les condicions de vida i de treball? Quines podem trobar i desenvolupar plegats?

El programa proposa enguany sessions dinàmiques, en les quals, acompanyats de ponents que ens aportaran la seva visió experta, som totes i tots convidats a conèixer, pensar i buscar junts.

Feu clic per veure:
– el programa de la 25a Escola d’estiu de CCOO de Catalunya