Maig de la Cultura i el Treball

Contra la pobresa salarial i social: treball digne i drets. Activitats culturals al voltant del 1r de Maig

Maig de la cultura i el treball

29 d’abril
Estrena del curtmetratge documental Ni doblegats ni domesticats, sala d’actes de CCOO (Via Laietana, 16, Barcelona). A les 18 hores.

29 d’abril
Conferència: “Atocha, ahir i avui”, sala d’actes de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central (passeig de Pere III, 60-62, Manresa). A les 19 hores.

3 de maig
Presentació del llibre Movimiento obrero y sindicalismo, de Jean Jaurès, a l’Speakers’ Corner de l’Espai l’Assemblea, seu de CCOO de Catalunya, (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona). A les 17.30 hores.

5 de maig
18a Mostra de Cuines Obreres. A la sala 11 de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, 1a planta, Barcelona). A les 18 hores.

6 de maig
Lliurament dels Premis de Poesia Martí i Pol i José M. Valverde, a l’Espai l’Assemblea de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona). A les 11.30 hores.

9 de maig
Fem pedagogia. Presentació del llibre: Bullying: una falsa salida para los adolescentes, a l’Speakers’ Corner de l’Espai l’Assemblea, seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona). A les 18 hores.

Del 17 de maig al 3 de juny
80è aniversari de l’inici de la Guerra Civil (1936-1939). Exposició: “Guerra, víctimes de l’exili… refugiats”. Al vestíbul de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona).

19 de maig
80è aniversari de l’inici de la Guerra Civil (1936-1939). Presentació de l’obra: La rereguarda en guerra. Catalunya, 1936-1937 i Territori capital. La Guerra Civil a Catalunya, 1937-1939, a l’Speakers’ Corner de l’Espai l’Assemblea, seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona). A les 17.30 hores.

22 de maig
Visita guiada i comentada per la Barcelona romana, plaça de la Catedral (c/ Bisbe). A les 10 hores.

26 de maig
Víctimes de l’exili i les fronteres (Portbou, 1939 – mar Egeu, 2016), a l’Speakers’ Corner de l’Espai l’Assemblea, seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona). A les 17.30 h.

2 de juny
Presentació del documental Corrupció, l’organisme nociu, sala d’actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona). A les 18 hores.

4 de juny
Sortida de Cerbère a Portbou. La ruta Walter Benjamin (pendent de confirmació).