Via Laietana, 16. 7a planta
 contrast
format impressió |
Idiomes

Identificació   Usuari/a    Password    què és això?

4a edició del Premi Ángel Rozas 2016 a la Recerca en Ciències Socials per a Investigadors i Investigadores novells

Foto

La Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya convoca la 4a edició del Premi Ángel Rozas a la Recerca en Ciències Socials per a Investigadors i Investigadores Novells amb l’objectiu de reconèixer la millor recerca en algun dels diferents camps i perspectives de les ciències socials: històrica, jurídica, antropològica, politològica, sociològica i econòmica. Aquest premi, de caràcter bianual, consisteix en la publicació i la distribució del treball guanyador.

El termini d’admissió d’originals finalitza el 23 de setembre del 2016, a les 17 hores.

Aquest premi porta el nom del dirigent sindical Ángel Rozas, persona clau en la recuperació de les llibertats democràtiques, polítiques i sindicals d’aquest país i un dels fundadors de Comissions Obreres. Ángel Rozas, després d’anys de presó i exili, va continuar la seva militància sindical amb diferents responsabilitats, va crear l’Arxiu Històric de CCOO de Catalunya i va ser president de la nostra Fundació Cipriano García.

Bases del premi

30/11/2015