Via Laietana 16, 7a planta - 08003 Barcelona    934812841   Fax. 934812921    ceres@ccoo.cat
format impressió |  contrast

centre d'estudis i recerca sindicals

Inici web
Cerca ràpida

Via Laietana, 16, 7a planta

Horari matins:
dl.a dv.de 9 a 14 h
Horari tardes:
dl.a dj.de 16 a 18.30 h

ceres@ccoo.cat
 biblioteca@ccoo.cat
Fax. 93 481 29 21

Inclou un dossier monogràfic sobre fiscalitat

Butlletí Treball, Economia i Societat (Octubre de 2019)

Foto Et presentem un nou número del Butlletí.

Butlletí

Aquí en tens un resum:

- Editorial: fiscalitat i model social. Una reflexió sobre la importància i l’actualitat de les polítiques fiscals.

- Dossier monogràfic: la fiscalitat. Les autores i autors analitzen les polítiques fiscals des de diverses vessants: la situació a Catalunya i Espanya, la dimensió europea, de gènere, mediambiental, l’àmbit municipal, l’autonomia política i fiscal, o desafiaments a afrontar com els paradisos fiscals o l’impacte de l’economia digital. No falten propostes de mesures i reformes per garantir recursos i corregir les desigualtats mitjançant una fiscalitat justa.

- Indicadors: presentem un avançament de la nova versió interactiva de l’Eurobaròmetre social de CCOO de Catalunya, amb dades sobre ocupació i qualitat de l’ocupació.

- Nota de conjuntura econòmica: anàlisi d'una situació econòmica condicionada per la creixent incertesa global.

- Sostenibilitat: el paper clau que la fiscalitat ha de tenir en la transició cap al canvi de model productiu.

- Seminari Salvador Seguí: “Valors republicans: valors de futur, feminisme, drets de ciutadania”, document i vídeos de l’acte de presentació.

- Treball de postgrau: causes de la mercantilització del sistema d’atenció sanitària a Catalunya.

Vols consultar els anteriors butlletins? Els tens tots aquí:

- Núm. 4 (Europa)
- Núm. 3 (Desigualtats)
- Núm. 2 (Reptes del sector turístic)
- Núm. 1 (El treball a l’economia de plataforma)

07/10/2019

Identificació