Via Laietana 16, 7a planta - 08003 Barcelona    934812841   Fax. 934812921    ceres@ccoo.cat
format impressió |  contrast

centre d'estudis i recerca sindicals

Inici web
Cerca ràpida

Via Laietana, 16, 7a planta

Horari matins:
dl.a dv.de 9 a 14 h
Horari tardes:
dl.a dj.de 16 a 18.30 h

ceres@ccoo.cat
 biblioteca@ccoo.cat
Fax. 93 481 29 21

Una nova etapa en la producció de continguts d'interès sindical

Et presentem el nou Butlletí Treball, Economia i Societat de CCOO de Catalunya

Foto Butlletí núm. 1 (Juny del 2018)

Aquest nou Butlletí ha de poder aportar una visió profunda sobre temàtiques concretes que formen part de l'acció, la reflexió i l'atenció de l'actiu del sindicat. Aquest primer número s'encapçala amb una salutació de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

El Butlletí Treball, Economia i Societat s'estructura en les seccions següents: editorial, dossier monogràfic, indicadors interactius de CCOO de Catalunya, nota de conjuntura econòmica, i treballs presentats al Postgrau sobre Idees i Experiències Polítiques Transformadores (organitzat per la Fundació Cipriano García, la Fundació Nous Horitzons i la Universitat Autònoma de Barcelona).

El nostre serà un compromís bimensual, i el primer número l'hem volgut fer entorn a una temàtica, el treball en l'economia de plataforma, on el més rellevant no és només les treballadores i treballadors afectats, sinó la subordinació de molts i moltes on la millora tecnològica no és el factor que determina una major acumulació, sinó la relació de subordinació existent entre els propietaris de les plataformes i les treballadores i els treballadors que en fan ús. Aquest és el tema abordat, en totes les seves dimensions, al dossier monogràfic del Butlletí.

La secció indicadors interactius de CCOO de Catalunya es centra en l'atur latent. La nota de conjuntura econòmica, elaborada per la Secretaria de Treball i Economia, analitza la situació econòmica i social amb dades actualitzades a juny de 2018. Finalment, la secció de treballs de postgrau presenta el de Salvador Clarós: Quarta revolució industrial. Efectes socials i econòmics

Ens pots fer arribar suggeriments i comentaris, així com sol·licitar altes, modificacions o baixes del Butlletí a l'adreça de correu electrònic ceres@ccoo.cat

03/07/2018

Identificació