Via Laietana 16, 7a planta - 08003 Barcelona    934812841   Fax. 934812921    ceres@ccoo.cat
 contrast

centre d'estudis i recerca sindicals

Inici web
Cerca ràpida

Via Laietana, 16, 7a planta

Horari matins:
dl.a dv.de 9 a 14 h
Horari tardes:
dl.a dj.de 16 a 18.30 h

ceres@ccoo.cat
 biblioteca@ccoo.cat
Fax. 93 481 29 21

Butlletí electrònic de la Biblioteca (juliol del 2019)

Llibres, revistes, articles de revistes i documents recents disponibles a la biblioteca.

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (Núm. 55)

El butlletí aborda l'aplicació del SMI, el centenari de l'OIT, els drets col·lectius a empreses digitals, les sentències dels riders de Deliveroo o del TC sobre el càlcul de la jubilació de treballadores i treballadors a temps parcial. També inclou un comentari de sentència sobre acomiadament nul de treballadora embarassada i prèviament assetjada sexualment

Llista mensual de convenis col·lectius i documents de negociació col·lectiva publicats a diaris oficials

Tots els convenis col·lectius de treball publicats el juny del 2019 i bibliografia addicional.

Butlletí electrònic de la Biblioteca (juny del 2019)

Llibres, revistes, articles de revistes i documents recents disponibles a la Biblioteca

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (Núm. 54)

Aquest butlletí aborda, entre altres qüestions, el registre diari de la jornada laboral, la retribució de les hores de presència durant les vacances en el sector ambulàncies, el temps efectiu de treball a hospital, la 15. jornada de previsió social complementària de CCOO de Catalunya, o els falsos autònoms i el treball en plataformes

Tots els convenis col·lectius de treball publicats el mes de maig del 2019 i bibliografia addicional

Butlletí Treball, Economia i Societat (Maig 2019)

Inclou un dossier monogràfic sobre Europa i la nova secció Aula de Treball (Conferència sobre el futur del treball). També les seccions editorial (L'Europa de la ciutadania, dels drets i la democràcia), indicadors interactius (Pes dels salaris i renda familiar disponible), nota de conjuntura, sostenibilitat (canvi climàtic i UE), treball de postgrau (memòria de Rosa Luxemburg) i papers del Seminari Salvador Seguí

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (Núm. 53)

El Butlletí és una publicació en format electrònic que et dona accés a documentació jurídica i d'interès sindical

Tots els convenis col·lectius de treball publicats al mes d'abril del 2019 i bibliografia addicional

Butlletí electrònic de la Biblioteca (Maig de 2019)

Llista mensual de convenis col·lectius i documents de negociació col·lectiva publicats en diaris oficials

Tots els convenis col·lectius de treball publicats al mes de març del 2019 i bibliografia addicional.

Butlletí Treball, Economia i Societat (abril del 2019)

Aquest número inclou un dossier monogràfic sobre desigualtats i una nova secció sobre sostenibilitat.

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (Núm. 52)

Publicació en format electrònic que et dona accés a documentació jurídica i d'interès sindical

Butlletí electrònic de la Biblioteca (març de 2019)

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (Monogràfic especial Dia Internacional de les Dones)

Estudi sobre la situació dels joves immigrants a Catalunya

Presentat el dimecres 20 de febrer de 2019.

Informe "Evolució de les desigualtats socials a Catalunya: es manté la bretxa social"

Presentat en roda de premsa el dimarts 22 de gener de 2019.

Identificació
Usuari/a Password