Via Laietana 16, 7a planta - 08003 Barcelona    934812841   Fax. 934812921    ceres@ccoo.cat
 contrast

centre d'estudis i recerca sindicals

Inici web
Cerca ràpida

Via Laietana, 16, 7a planta

Horari matins:
dl.a dv.de 9 a 14 h
Horari tardes:
dl.a dj.de 16 a 18.30 h

ceres@ccoo.cat
 biblioteca@ccoo.cat
Fax. 93 481 29 21

Butlletí Treball, Economia i Societat (Maig 2019)

Inclou un dossier monogràfic sobre Europa i la nova secció Aula de Treball (Conferència sobre el futur del treball). També les seccions editorial (L'Europa de la ciutadania, dels drets i la democràcia), indicadors interactius (Pes dels salaris i renda familiar disponible), nota de conjuntura, sostenibilitat (canvi climàtic i UE), treball de postgrau (memòria de Rosa Luxemburg) i papers del Seminari Salvador Seguí

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (Núm. 53)

El Butlletí és una publicació en format electrònic que et dona accés a documentació jurídica i d'interès sindical

Llista mensual de convenis col·lectius i documents de negociació col·lectiva publicats a diaris oficials

Tots els convenis col·lectius de treball publicats al mes d'abril del 2019 i bibliografia addicional

Butlletí electrònic de la Biblioteca (Maig de 2019)

Llibres, revistes, articles de revistes i documents recents disponibles a la Biblioteca

Llista mensual de convenis col·lectius i documents de negociació col·lectiva publicats en diaris oficials

Tots els convenis col·lectius de treball publicats al mes de març del 2019 i bibliografia addicional.

Butlletí Treball, Economia i Societat (abril del 2019)

Aquest número inclou un dossier monogràfic sobre desigualtats i una nova secció sobre sostenibilitat.

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (Núm. 52)

Publicació en format electrònic que et dona accés a documentació jurídica i d'interès sindical

Butlletí electrònic de la Biblioteca (març de 2019)

Tots els convenis col·lectius de treball publicats al mes de febrer del 2019 i bibliografia addicional

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (Monogràfic especial Dia Internacional de les Dones)

Estudi sobre la situació dels joves immigrants a Catalunya

Presentat el dimecres 20 de febrer de 2019.

Tots els convenis col·lectius de treball publicats al mes de gener del 2019 i bibliografia addicional

Butlletí electrònic de la Biblioteca (Gener de 2019)

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (Núm. 50)

Informe "Evolució de les desigualtats socials a Catalunya: es manté la bretxa social"

Presentat en roda de premsa el dimarts 22 de gener de 2019.

Tots els convenis col·lectius de treball publicats al mes de desembre del 2018 i bibliografia addicional

Butlletí electrònic de la Biblioteca (Desembre de 2018)

CCOO de Catalunya publica una nova actualització de les dades de l'Eurobaròmetre social, amb dades actualitzades a novembre de 2018

Catalunya continua al capdavant en creixement, i a la cua pel que fa a qualitat de l'ocupació i benestar.

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES i del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO Catalunya (Núm. 49)

Monogràfic especial de les 2es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical "La precarietat laboral: desigualtat i discriminació"

Et presentem el segon número del Butlletí Treball, Economia i Societat de CCOO de Catalunya

Aquesta segona edició del Butlletí inclou un monogràfic sobre els reptes del sector turístic.

Butlletí d'Estadístiques Sociolaborals del primer semestre del 2018

La taxa d'atur de 16 a 64 anys (11,5%) s'ha reduït 1,8 punts en termes interanuals. Aquesta reducció afecta tant als homes com a les dones. Tot i així les dones continuen presentant una taxa d'atur superior en un punt a la dels homes.

Et presentem el nou Butlletí Treball, Economia i Societat de CCOO de Catalunya

El primer número del Butlletí inclou un monogràfic sobre el treball en l'economia de plataforma

CCOO de Catalunya presenta els resultats d'una enquesta sobre la dimensió de l'economia de plataforma a Catalunya

CCOO de Catalunya ha presentat avui un informe amb els resultats d'una enquesta sobre la dimensió de l'economia de plataforma mitjançant plataformes digitals a Catalunya. L'enquesta ha estat realitzada per CCOO i l'Institut d'Estudis del Treball de la Universitat Autònoma de Barcelona, UAB.

Classificador de convenis col·lectius per matèries

Eina de classificació de convenis col·lectius segons una selecció de matèries que tracten.

Identificació
Usuari/a Password