Via Laietana 16, 7a planta - 08003 Barcelona    934812841   Fax. 934812921    ceres@ccoo.cat
 contrast

centre d'estudis i recerca sindicals

Inici web
Cerca ràpida

Via Laietana, 16, 7a planta

Horari matins:
dl.a dv.de 9 a 14 h
Horari tardes:
dl.a dj.de 16 a 18.30 h

ceres@ccoo.cat
 biblioteca@ccoo.cat
Fax. 93 481 29 21

Recull legislatiu

S'han trobat 4 lleis     Nova cerca    pàgina 1 de 1

Llei

Butlletí:   DOGC
Títol:   DECRET LLEI 9/2019, de 21 de maig, de mesures urgents en matèria de contenció de rendes en els contractes d'arrendament d'habitatge i de modificació del llibre cinquè del Codi civil de Catalunya en l'àmbit de la penyora
Paraules clau:   Contenció de rendes en els contractes d'arrendament d'habitatge i de modificació del llibre cinquè del Codi civil de Catalunya
Àmbits:   SECRETARIA DE POLITICA TERRITORIAL, ACCIO SOCIAL, BARCELONES I MIGRACIONS

Butlletí:   DOGC
Títol:   RESOLUCIÓ EXI/1357/2019, de 14 de maig, per la qual s'obre convocatòria de subvencions a projectes de cooperació al desenvolupament i d'educació per al desenvolupament per a l'any 2019 (ref. BDNS 455652).
Paraules clau:   Convocatòria de subvencions a projectes de cooperació al desenvolupament i d'educació per al desenvolupament per a l'any 2019
Àmbits:   SECRETARIA D'INTERNACIONAL I COOPERACIO ;

Butlletí:   BOE
Títol:   Resolución de 10 de mayo de 2019, de la Dirección General de Trabajo, por la que se registra y publica el Convenio colectivo de Compañía Logística Acotral, SA, y Acotral Distribución Canarias, SA
Paraules clau:   Conveni col·lectiu
Àmbits:   FEDERACIO SERVEIS A LA CIUTADANIA--ESTATAL ;

Butlletí:   BOE
Títol:   Resolución de 13 de mayo de 2019, de la Dirección General de Trabajo, por la que se registran y publican las tablas salariales para el año 2019 del Convenio colectivo del grupo de marroquinería, cueros repujados y similares de Madrid, Castilla-La Mancha, La Rioja, Cantabria, Burgos, Soria, Segovia, Ávila, Valladolid y Palencia
Paraules clau:   Conveni col·lectiu
Àmbits:   FEDERACIO INDUSTRIA ;