A la seu de Federació Obrera a Molins de Rei (c/ Verdaguer, 48 )

Inauguració de l'exposició "República. Valors republicans, valors de futur"

Foto Organitzada per la Fundació Cipriano García de CCOO de Catalunya i l’Aula de Formació Joan N. Garcia-Nieto de CCOO Baix Llobregat, i amb el suport de la Federació Obrera i l’Ajuntament de Molins de Rei, el dijous 13 de febrer es va inaugurar amb la presència de Josep Maria Romero, secretari general de CCOO Baix Llobregat i Xavi Paz, alcalde de Molins de Rei.

Es una mostra que vol difondre l’experiència republicana que va significar una fita de progrés social i ressaltar els valors republicans com a valors de futur.

A continuació, va tenir lloc una conferència de Paola Lo Cascio, professora de la Universitat de Barcelona, presentat per Carles Martínez Riba, Fundació Cipriano Garcia de CCOO Catalunya.

L’exposició és un recorregut per la història i els valors de la llibertat, la igualtat i la fraternitat i també un espai dedicat a la II República, reconeixent les seves organitzacions polítiques i sindicals.

Tota la galeria de fotos

14/02/2020