Demà, 14 de novembre, a les 18 hores al carrer Ca l'Escoda 8 de Vilanova i la Geltrú

CCOO del Garraf inaugura nova seu

La Unió intercomarcal de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf inaugura nova seu al Garraf. El nou espai de 182 m2 compta amb tres despatxos, una sala de reunions polivalent i una sala d’actes per organitzar treballadors i treballadores i donar servei a les més de 2500 persones afiliades i més de 221 delegats i delegades de CCOO al Garraf.

L’acte d’inauguració, que vindrà precedit d’un lliurament d’insígnies a persones amb més de 25 anys d’afiliació a CCOO de la comarca, serà una jornada de portes obertes a tota l’afiliació, on també hi hauran parlaments, presentats pel coordinador de CCOO al Garraf Albert Rodríguez de:

• Josep M. Romero, secretari general CCOO Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf
• Abigail Garrido, presidenta del Consell Comarcal del Garraf
• Olga Arnau, alcaldessa de Vilanova i la Geltrú
• Javier Pacheco, secretari general de CCOO Catalunya

Aquesta nou espai sindical, que posa fi a més de 40 anys de presència de CCOO al carrer Albert Virella i Bloda, s’emmarca en una política de reforçar la proximitat i la presència de CCOO en un territori estratègic pel seu pes polític i i socioeconòmic. També projecta un futur que passa per continuar reforçant la presència a empreses consolidades i penetrar a sectors i empreses emergents, fonamentalment del sector terciari.

Segons el secretari general de la Unió Intercomarcal, Josep M. Romero: “el nou local ens permetrà atendre millor la nostra afiliació, poder organitzar millor les persones treballadores i les dependències ens permetran ampliar el projecte cultural i teixir xarxa d’entitats i espais associatius de Vilanova i la Geltrú i del conjunt de la comarca del Garraf”.

Albert Rodríguez, coordinador comarcal de CCOO al Garraf, ha manifestat que: “amb aquest canvi tindrem un local amb més prestacions, modern i accessible que ens ajudarà a donar un nou impuls a la nostra activitat sindical basada en organitzar més i millor, aportar estabilitat i contrapresos democràtics, cohesió i justícia social i concertació i acords al territori”.
13/11/2019