Acció Jove

Acció JoveAcció Jove som un grup de joves treballadors i treballadores que veiem en CCOO de Catalunya l'espai des d'on transformar les condicions de treball i de vida del jovent català.

Acció Jove - Joves de CCOO té com a objectiu organitzar i crear un espai de participació i formació d'aquells i d'aquelles joves que estan en un procés d'estudis, dels i de les que estan aturats i aturades i dels i de les que ja treballen (moltes vegades en precari), que tingui un caràcter corresponsable amb CCOO de Catalunya.
A Acció Jove treballem amb el conjunt del món associatiu juvenil per aconseguir l'autonomia i l'emancipació amb drets cívics i socials del jovent català.

Acció Jove és un espai juvenil internacionalista i multiètnic on els treballadores i treballadors joves aspirem a guanyar la igualtat per gaudir de la diferència en un planeta habitable. Som solidaris amb la lluita per les llibertats i els drets dels treballadors i treballadores de països sense llibertats

www.ccoo.cat/acciojove