Salutació del secretari general

Josep Maria Romero

La Unió Intercomarcal de CCOO Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf és la primera organització territorial de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.

Comptem amb un gran nombre d’afiliats i afiliades i som la força sindical més votada a les eleccions sindicals. Tenim una presència molt destacada en tots els sectors d'activitat presents al territori i un assessorament sindical i jurídic de qualitat de primer nivell.

Un sindicat que des de la seva autonomia i independència es situa amb els valors de l’esquerra i el progrés, que lluita per la transformació social i que s’implica en la millora de les condicions de vida i treball de la classe treballadora de les quatre comarques. Ens avalen més de cinquanta anys de sindicalisme de classe, de lluita per la democràcia i la conquesta de drets laborals i socials.

Al nostre web té molt clara la idea d’utilitzar tots els recursos possibles per defensar drets i les condicions de de vida i de treball dels treballadors i les treballadores, hi podràs informar-te d’on som, de les nostres activitats, propostes i dels nostres serveis.

També pots seguir la nostra activitat i les nostres propostes a les xarxes socials, on també hi participem activament.

Esperem que tot plegat que t'oferim et sigui útil.

En nom de les CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf,

rep una salutació.