Salutació del secretari general
Josep Maria Romero

La Unió Intercomarcal de CCOO Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf és la primera organització territorial de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.

Comptem amb un gran nombre d’afiliats i afiliades i som la força sindical més votada a les eleccions sindicals. Tenim una presència molt destacada en tots els sectors d'activitat presents al territori i un assessorament sindical i jurídic de qualitat de primer nivell.

Un sindicat que des de la seva autonomia i independència es situa amb els valors de l’esquerra i el progrés, que lluita per la transformació social i que s’implica en la millora de les condicions de vida i treball de la classe treballadora de les quatre comarques. Ens avalen més de cinquanta anys de sindicalisme de classe, de lluita per la democràcia i la conquesta de drets laborals i socials.

Al nostre web té molt clara la idea d’utilitzar tots els recursos possibles per defensar drets i les condicions de de vida i de treball dels treballadors i les treballadores, hi podràs informar-te d’on som, de les nostres activitats, propostes i dels nostres serveis.

També pots seguir la nostra activitat i les nostres propostes a les xarxes socials, on també hi participem activament.

Esperem que tot plegat que t'oferim et sigui útil.

En nom de les CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia Garraf,

rep una salutació.