Presentació de la campanya Volem el Trambaix al Pla: Assemblea al conjunt de la representació sindical que té CCOO a les empreses de Sant Feliu de Llobregat i Molins de Rei

Data: 10/03/2020
Hora: 10.00
Lloc: Centre de Promoció Econòmica Can Maginas - C/Hospitalet, 25 - Sant Feliu de Llobregat (Baix Llobregat )
Convoca: CCOO Baix Llobregat, l'Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP) i la Federació d'Associació de Veïns i Veïnes del Baix Llobregat
Observacions:

CCOO, l’Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP) i la Federació d’Associació de Veïns i Veïnes del Baix Llobregat estem treballant en la campanya: “Volem el Trambaix al Pla”. L’objectiu és exigir que l’extensió del Trambaix de Sant Feliu de Llobregat a Molins de Rei (travessant el polígon el Pla), sigui inclòs al Pla Director d’Infraestructures 2021-2030 de la Generalitat de Catalunya.
Les fites que motiven aquesta campanya, som:
- La millora del transport públic i, per tant, del desplaçament de les persones treballadores del Baix Llobregat.
- L’execució d’una primera fase d’extensió del tramvia, fins el Pla i Molins de Rei en el nou PDI 2021-2030
- Desenvolupar l’estudi previst al PDI sobre la prolongació del tramvia fins l’Estació de Quatre Camins dels FCC (Sant Vicenç dels Horts).
- La reducció d’impactes mediambientals a la comarca i la seva implicació activa al repte global de canvi climàtic.
- La millora de la qualitat de vida a aquests municipis, a partir de la pacificació del trànsit que implica la xarxa tramviària.

Que el Trambaix travessi el polígon el Pla, significaria una millora pels milers de treballadores i treballadores que treballen en aquest polígon, on, segons fonts municipals hi ha més de 150 empreses. També permetria la reducció de riscos laborals, permetria ampliar la xarxa de transport públic a la comarca i seria una aposta clara per millorar la qualitat de l’aire, objectiu necessari de diverses administracions.

Per informar-vos de les accions efectuades durant la campanya i per intentar implicar als treballadors i treballadores del Polígon del Pla, hem convocat una assemblea amb el conjunt de la representació sindical que té CCOO a les empreses de Sant Feliu de Llobregat i Molins de Rei.

La reunió tindrà lloc el proper dimarts 10 de març a les 10 hores a Can Maginas (c/ Hospitalet, 25) de Sant Feliu de Llobregat

Aprofitem per recordar-vos la web de la campanya, www.volemeltrambaixalpla.org i la recollida virtual i presencial de signatures que estem realitzant.