Actualitat

Les treballadores de l'empresa Optima a Olesa de Montserrat es mobilitzen contra la precarització de les seves condicions econòmiques i contractuals

Les treballadores de l'empresa Optima, que realitza la neteja de les escoles i les dependències municipals d'Olesa de Montserrat, porten sis jornades de mobilitzacions per l'incompliment per part de l'empresa, de la política de contractació, que fins avui s'ha vingut mantenint amb diferents contractes. Aquesta situació ha precaritzat molt les condicions contractuals i econòmiques d'aquestes treballadores

més informació »

Vaga indefinida a Acciona Facility Services, encarregada del manteniment a Bayer

A partir del 29 de juny.

més informació »

Se celebra el Consell de l'FSC del BLLAPAG a la seu de CCOO de Cornellà de Llobregat

Amb representació de les empreses i dels sectors més importants i les quatre comarques de la FSC, s'ha celebrat el Consell

Acollida de nous delegats i delegades de Correos Express

Dins del projecte d'acollida que l'FSC del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf porta a terme amb tots els nous delegats i delegades, avui ha tocat el torn a la Secció Sindical de CCOO de CORREOS EXPRESS de Sant Boi de Llobregat.

més informació »

Bloqueig de la patronal a les negociacions del Conveni de vins escumosos i cava de Catalunya

CCOO advertim la patronal que, si en les properes reunions no canvia la seva actitud i es desbloqueja aquesta situació, ens veurem abocats al conflicte al sector, amb mobilitzacions per a la verema i la Setmana del Cava, com ja va passar l'any 2015.

més informació »

CCOO convoca una concentració en solidaritat amb els treballadors accidentats a l'aeroport de Barcelona - El Prat

Demà dijous, 7 de juny, a les 10.00 hores davant l'empresa Swissport.

CCOO de Catalunya lamenta l'assassinat d'una nena a Vilanova i la Geltrú

Condol a la família i entorn.

S'arriba a un acord sobre el Pacte d'empresa a Servicios Logísticos Martorell

La direcció i el Comitè d'Empresa de Servicios Logísticos Martorell S. XXI (SLM) han arribat aquest migdia a un acord sobre el Pacte d'empresa que regula les condicions laborals de la plantilla, amb la mediació de l'Administració.

més informació »

Concurs obsequi institucional CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf

La Unió Intercomarcal de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf convoca a estudiants, grups o grups classe, artistes, aficionats al disseny i a les arts plàstiques a elaborar una proposta de “regal” amb el què CCOO obsequiarà a aquelles persones afiliades al sindicat de reconeguda trajectòria, a personalitats destacades, a institucions, a entitats i moviments socials en actes i events en els que destacarem l'agraiment al seucompromís, la seva col·laboració i la seva militància amb la nostra organització, amb la societat i amb el territori.

més informació »

CCOO es reuneix amb l'Ajuntament de Corbera del Llobregat per reivindicar les condicions de les treballadores de l'escola Bressol el Petit Corb

CCOO continua la seva ofensiva a la negociació col·lectiva en un context de recuperació económica que no està significant més equitat social i denuncia la precarietat laboral als serveis que externalitzen les Administracions Públiques, posant l'accent en l'increment dels salaris, especialment els més baixos.

més informació »

CCOO lamenta el greu accident laboral que es va produir ahir a l'aeroport de Barcelona - El Prat

Deficients condicions de treball.

més informació »

Vaga a Servicios Logísticos Martorell pel bloqueig de les negociacions del pacte d'empresa

Faran vaga tots els caps de setmana del mes de juny davant el bloqueig de les negociacions del pacte d'empresa que regula les seves condicions laborals. CCOO d'Indústria de Catalunya donem suport a la convocatòria i exigim a la direcció del SLM que reconsideri els seus plantejaments per poder desencallar les negociacions.

Resultat històric de CCOO en les eleccions sindicals de Nestlé

CCOO hem aconseguit donar la volta al comitè d'empresa de les oficines de Nestlé d'Esplugues de Llobregat, on ara tenim la majoria absoluta i ens hem situat com a primera força sindical a l'empresa.

més informació »

Assemblea de CCOO per les pensions públiques per al personal de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

L'acte s'inscriu a la campanya de CCOO: "Les pensions són un dret, no un privilegi".

més informació »

CCOO a Cronoexpress, únic sindicat amb representació

Per quarta vegada consecutiva, els representants de CCOO han guanyat les eleccions sindicals a l'empresa Cronoexpress del “Grupo Correos”

NEIX LA PLATAFORMA DE PERSONES JUBILADES I PENSIONISTES AL BAIX LLOBREGAT

Ahir dijous, 17 de maig, al Citilab de Cornellà, el Fòrum Social del Baix Llobregat (FSB) va fer publica la creació de la Plataforma per la Defensa de les Pensions Públiques del Baix Llobregat.

més informació »

L'USLA (Universitat Social Lliure Autogestionada) de l'Ateneu Santfeliuenc i CCOO del Baix Llobregat signen un conveni de col·laboració

CCOO que és el primer sindicat de treballadors i treballadores de la comarca i l'USLA, secció integrada a l'Ateneu Santfeliuenc que organitza activitats per apropar la cultura i el coneixement i tracta temes com: Història i memòria, Educació i cultura, Patrimoni local, Art i literatura, Moviments socials, Cultura de pau, Medi ambient, Drets humans i drets de ciutadania o Promoció de Sant Feliu com a Ciutat Educadora.

més informació »

Concentracions de les treballadores de Clece, empresa encarregada de la neteja de col·legis i dependències municipals de Viladecans

Dies 17, 18, 24, 25, 31 de maig i 1 de juny.

més informació »

CCOO al Baix Llobregat organitza l'acte central de la campanya en defensa de les pensions públiques

Amb la participació de Carlos Bravo, representant de CCOO al Pacto de Toledo.

Assemblea informativa de CCOO sobre les pensions públiques al Prat de Llobregat

La trobada s'inscriu dins de la campanya “Les pensions són un dret, no un privilegi” que porta a terme CCOO, en defensa de les pensions públiques i que s'estan fent en diferents ciutats i centres de treball.

més informació »

El 22 de maig, mobilització per la recuperació del poder adquisitiu dels salaris en els convenis col·lectius

CCOO i UGT han convocat una mobilització el proper 22 de maig per reivindicar millores en les polítiques de defensa de la negociació col·lectiva i convenis que garanteixin la recuperació del poder adquisitiu dels salaris.

més informació »

CCOO al Baix Llobregat organitza l'acte central de la ¡campanya en defensa de les pensions públiques

Amb la participació de Carlos Bravo, representant de CCOO al Pacto de Toledo.

Protesta dels treballadors i treballadores del Centre Penitenciari Brians 1

L'equip directiu no ha sabut donar solucions als problemes de la presó.

més informació »

El Centre d‘Estudis Comarcals del Baix Llobregat (CECBLL) i CCOO del Baix Llobregat signen un protocol de col·laboració

Aquest matí, Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf, que és el primer sindicat de la comarca, i Conxita Sánchez com a presidenta del CECBLL, organització que va néixer el 1974 per promocionar la comarca i contribuir a cohesionar-la a través de la cultura, el coneixement i la defensa del patrimoni, signen un protocol de col·laboració.

més informació »

La Federació d'Educació de CCOO denuncia l'atac a nou docents de l'IES El Palau en un mitjà de comunicació

Ahir diumenge ens vam despertar amb una notícia al diari El Mundo, en la que s'identificava amb nom i fotografia a nou docents de l'Institut El Palau de Sant Andreu de la Barca. Aquests docents han estat denunciats, suposadament per part de guàrdies civils de la caserna d'aquell municipi amb fills i filles escolaritzats al citat Institut, per comentaris realitzats durant el dia 2 d'octubre del 2017

més informació »

Delegats i delegades de CCOO omplen l'Auditori Atrium de Viladecans a l'assemblea “A l'ofensiva: salaris, igualtat i pensions”

Ahir, 26 d'abril de 2018, a l'Auditori Atrium de Viladecans, amb el títol “A l'ofensiva: salaris, igualtat i pensions”, CCOO del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf va organitzar una assemblea sindical on van participar prop de 800 delegades i delegats.

més informació »

CCOO i UGT convoquen una concentració per a la celebració del dia del treball

CCOO i UGT celebrarà aquest 1 de Maig amb el lema Ara ens toca a nosaltres! + igualtat, + ocupació, + salaris, + pensions. La concentració tindrà lloc a les 12 hores en el Passeig Verdaguer cantonada Carrer Sant Magí a Igualada.

CCOO torna a guanyar les eleccions sindicals a DAPSA de Sant Sadurni d'Anoia

Amb un cens de 29 treballadores i treballadors, l`empresa DAPSA del sector de gràfiques, ha escollit al seu representant sindical

més informació »

CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf organitza una assemblea de delegats i delegades a Viladecans

Demà dijous, 26 d'abril, a les 10.30 hores, a l'Atrium Viladecans (Av. Josep Tarradellas, 17), amb presència d'Unai Sordo, secretari general de CCOO, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

més informació »

Aturades a SEAT per la mort d'un treballador

Davant el lamentable accident laboral mortal ocorregut dilluns, les representacions sindicals de SEAT i Acciona han decidit convocar aturades a tots els centres de treball de SEAT com a mostra de condol per la mort d'aquest company i per reivindicar una major seguretat per al conjunt de treballadors i treballadores que desenvolupen la seva activitat a les instal·lacions de SEAT.