Actualitat

CCOO denuncia que el personal de les escoles bressol El Cavallet i El Trenet de Sant Andreu de la Barca no cobren les seves nòmines

Són centres gestionats per l'empresa Senfo.

més informació »

Gran èxit de la primera edició de la Marxa Climàtica entre Canyelles-Olèrdola de CCOO del Garraf - Alt Penedès

Els organitzadors fan una valoració molt positiva de la primera edició d'aquesta iniciativa on han participant prop de 100 persones. Segons Albert Rodríguez, coordinador de CCOO Garraf: “Aquesta primera edició ens permet encarar aquesta activitat per donar-li continuïtat anual i sensibilitzar sobre la necessitat d'avançar en una economia verda que aposti per un canvi de model productiu que incorpori l'entorn natural i el patrimoni cultural”. Ha afegit que: “el treball sindical també es contribuir a construir una economia social amb dimensió ambiental. El medi ambient i la lluita contra el canvi climàtic és també una lluita que hem d'incorporar en les prioritats sindicals.”

més informació »

CCOO del Baix Llobregat i la Fundació Esperanzah lliuren a La Carena els 3.000 € recaptats a La Caminada

Els organitzadors van fer lliurament d'aquesta quantitat econòmica a la Fundació per a Joves La Carena. Aquesta quantitat prové de les aportacions de les més de 320 persones que van participar i van col·laborar pagant el seu tiquet per un valor mínim de 5€, les aportacions pròpies dels organitzadors i la suma d'una quantitat econòmica rellevant que va fer al projecte, l'empresa d'obra civil i construcció ACSA-Sorigué.

més informació »

CCOO organitza una travessa Canyelles-Olèrdola dins dels actes del Dia Mundial del Medi Ambient

Diumenge, 9 de juny, com a part del projecte ambiental Clinomics.

més informació »

Els joves de CCOO celebren la XXX Escuela Confederal de Juventud al Prat de Llobregat

Del 7 al 9 de juny, amb Unai Sordo o Javier Pacheco.

Club de lectura COCOS: 'El rellotge del Pont d'Esplugues', d'Ignasi Riera

Demà dijous, 6 de juny, a les 18.00 hores, a la sala Abogados de Atocha de CCOO a Cornellà tindrà lloc el club de lectura COCOS amb el llibre El rellotge del Pont d'Esplugues d'Ignasi Riera. Comptarà amb la participació del periodista i escriptor que va escriure aquest llibre a la dècada dels 80, en un transfons d'una època al Baix Llobregat marcada per la lluita de les conquestes socials i laborals on el sindicalisme de CCOO va jugar un paper cabdal.

Preacord a l'empresa Total Petrochemicals

Es desconvoca la vaga prevista per avui dijous, 30 de maig.

CCOO convoca vaga a Total Petrochemicals

Dijous, 30 de maig.

més informació »

Les treballadores i treballadors de Serveis Socials de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat protesten per les males condicions laborals

Dèficits de seguretat i formatius, lenta cobertura de les suplències...

més informació »

CCOO alerta dels riscos per a la salut de les ruïnes amb fibrociment en molt mal estat a l'antiga empresa Paviments Betón a Vilanova i la Geltrú

Roda de premsa demà dijous, 23 de maig, a les 12 hores, al local del sindicat a Vilanova i la Geltrú (c/Albert Virella i Bloda, 15, 1r).

més informació »

CCOO denuncia que Aigües d'Esparreguera Vidal, SA, exposa la ciutadania d'Esparreguera i els seus treballadors i treballadores al risc d'amiant

Manca de mesures protectores quan s'han fet intervencions a la xarxa.

Preacord del conveni col·lectiu a Chupa Chups

Vigència de tres anys.

S'assoleix l'acord a Faurecia

Desconvocada la vaga.

més informació »

Tota la informació sobre el registre de jornada

La nova normativa de mesures urgents de protecció social i de lluita contra la precarietat a la jornada de treball, modifica l'Article 34 de l'Estatut dels Treballadors sobre la Jornada i afegeix un nou apartat.

més informació »

Espai de reflexió i debat "El dret de vaga, en risc. Un dret fonamental a preservar"

Demà dimecres, 15 de maig, a les 17.00 hores, a la seu de CCOO a Cornellà (Ctra. d'Esplugues, 68), amb participació de Javier Pacheco.

més informació »

A l'acte central del Primer de Maig vam homenatjar l'afiliació i vam commemorar el centenari de la vaga de La Canadenca

El passat 8 de maig vam organitzar el nostre acte central a través de l'Aula de Formació Joan García-Nieto. Vam commemorar dues fites històriques per al sindicalisme i la lluita pels drets laborals: la creació fa 100 anys de l'Organització Internacional del Treball (OIT) i que el 3 d'abril es va complir el centenari del decret que fixava la jornada laboral de vuit hores a l'Estat espanyol, com a conseqüència de la vaga de La Canadenca, emblema del sindicalisme català de la CNT amb la figura destacada de Salvador Seguí, 'el Noi del Sucre'.

més informació »

CCOO rebutja l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) presentat per Total Petrochemicals

Tancament de la planta del Prat de Llobregat.

més informació »

La plantilla de Faurecia farà vaga

Dies 18, 19, 25 i 26 de maig.

més informació »

Acte commemoratiu "100 anys de la vaga de La Canadenca. Lliçons, noves lluites i reptes de futur"

Demà dimecres, 8 de maig, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a Cornellà (Ctra. d'Esplugues, 68).

més informació »

Un gran èxit la primera edició de La Caminada pel Treball Digne i l'Economia Solidària

Els organitzadors fan una valoració molt positiva de la primera edició d'aquesta iniciativa. Segons Josep Maria Romero, secretari de CCOO del Baix LLobregat: “aquesta primera edició ens ha permès visibilitzar un espai molt nostre com és el riu Llobregat i el valor del treball a una comarca que no s'entén sense la seva aportació fonamental. També hem volgut reivindicar l'aposta per avançar en una economia verda i un canvi de model productiu que incorpori el nostre entorn natural i patrimoni cultural” Óscar Rando, coordinador d'Esperanzah, ha volgut destacar: ”valorem molt positivament el treball en xarxa amb altres entitats i actors socials de la comarca. Li donarem continuïtat perquè els valors de la transformació social han de tenir presència destacada al Baix Llobregat i necessitem donar suport i visibilitat a molts projectes socials que necessiten d'impulsos potents com La Caminada”.

més informació »

CCOO i UGT van organitzar una jornada contra la precarietat al món del treball al Neàpolis de Vilanova i la Geltrú, el dia 2 de maig

La jornada que vol contribuir a la reflexió i al diàleg, per conceptualitzar i cercar alternatives a la precarietat laboral, va tenir lloc el 2 de maig a l'Auditori de Neàpolis de Vilanova i la Geltrú. Va constar d'una taula amb les opinions d'entitats socials i administracions amb Càritas, Frontisses, Ajuntament de Vilanova, consell comarcal i amb les ponències de Josep Ginesta (secretari general del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya) i Ignasi Bertran (professor de Dret del Treball i director del programa de Dret de l'UOC). A la tarda vam comptar amb una taula rodona amb la visió de la precarietat des de les diferents opcions polítiques i amb la visió empresarial, representada per Isidre Also de la Unió Empresarial de Gran Penedès (UEGP).

més informació »

La plantilla de TVC reclama la reforma de la Llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA)

Després dels resultats electorals del 28 d'abril.

més informació »

El Parc Fluvial de Sant Boi acollirà el diumenge 5 de maig la Caminada Popular pel Treball Digne i l'Economia Solidària

- CCOO del Baix Llobregat i la Fundació Cívica Esperanzah organitzen aquesta activitat per visibilitzar els valors del treball digne i de l'economia social i reivindicar la preservació del riu Llobregat - Dues marxes per una mateixa causa sortiran des de Cornellà i Sant Feliu de Llobregat i confluiran al Parc Fluvial de Sant Boi L'Ajuntament de Sant Boi, CCOO del Baix Llobregat i la Fundació Cívica Esperanzah han presentat aquest dimarts, dia 30 d'abril, la primera edició de la Caminada Popular pel Treball Digne i l'Economia Solidària. Aquesta activitat festiva i de sensibilització s'adreça a un públic intergeneracional i divers per donar visibilitat als valors del treball digne i de l'economia social i implicar tot el Baix Llobregat en favor de la preservació del riu i el seu entorn natural.

més informació »

La plantilla d'autobusos Mohn, S.L. farà aturada parcial el proper dia 2 de maig

Aquesta aturada a autobusos Mohn es convoca perquè l'empresa compleixi amb allò signat, concretament, l'actualització de les nòmines que acumulen un endarreriment des de l'1 de gener del 2019 fins el dia d'avui.

més informació »

Setmana Cultural del 1r de Maig, 2019: "MÉS DRETS, MÉS IGUALTAT, MES COHESIÓ"

Amb les intervencions de Soledad Bengoechea, doctora en Història per la UAB i membre de l'Institut Interuniversitari de Dones i Gènere, i Jordi Agustí, president de l'Associació Catalana de Juristes Deòcrates i magistrat emèrit del Tribunal Suprem. Hi participarà la coral de CCOO, Roig Encès. Es farà el reconeixement anual a les persones amb més de 25 anys d'afiliació.