Actualitat

Posicionament de CCOO Anoia davant la creació de la Comissió d'Estudi per la prestació d'abastament d'aigua a Igualada

CCOO de l'Anoia manifestem el nostre desacord amb la decisió presa pel Ple d'Igualada d'excloure'ns (en tant que representació legal dels treballadors i treballadores) a la Comissió d'estudi que ha de fer la memòria justificativa del procediment per a l'exercici públic d'abastament domiciliari d'aigua potable al municipi d'Igualada. També van quedar excloses Aigua és Vida Anoia i la PAH Anoia. CCOO hem participat des del 2016 en les diferents accions fetes a Igualada en defensa de la gestió pública de l'aigua i som interlocutors perfectament vàlids per representar els interessos del personal treballador i del conjunt de les persones usuàries del servei.

més informació »

CCOO de Catalunya condemna l'assassinat d'una dona al Prat de Llobregat a causa de la violència masclista i recorda el seu ferm compromís per a la seva erradicació

Condol a la família i entorn.

més informació »

CCOO, PTP i FAVBAIX presenten una campanya per demanar que el Trambaix travessi el polígon El Pla de Sant Feliu de Llobregat a Molins de Rei

CCOO, l'Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP) i la Federació d'Associació de Veïns i Veïnes del Baix Llobregat va presentar la campanya “Volem el Trambaix al Pla”. L'objectiu és exigir que l'extensió del Trambaix de Sant Feliu de Llobregat a Molins de Rei (travessant el polígon El Pla), sigui inclòs al Pla director d'infraestructures 2021-2030 de la Generalitat de Catalunya. Va comptar amb les intervencions de Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf; Lluís Carrasco, coordinador de la PTP al Baix Llobregat, i Julián Carrasco, portaveu de sostenibilitat de la FAVBAIX

més informació »

CCOO denuncia pràctiques antisindicals a Groundl España a l'Aeroport Josep Tarradellas Barcelona-El Prat

Proveïdora d'empreses com Easyjet, Ryanair i Norwegian.

més informació »

La Federació d'Educació de CCOO ha signat un acord per a les treballadores de les llars d'infants d'Olèrdola

5 anys de lluita.

més informació »

CCOO, PTP i FAVBAIX fan una campanya per demanar que el Trambaix travessi el polígon El Pla de Sant Feliu de Llobregat a Molins de Rei

Presentació demà divendres, 29 de novembre, a les 12 hores, al c/ Laureà Miró, 434, de Sant Feliu de Llobregat.

més informació »

Vagues parcials de la plantilla de TVC

A partir d'avui dijous, 28 de novembre.

més informació »

CCOO, PTP I FAVBAIX fan una campanya per demanar que el Trambaix travessi el polígon el Pla (de Sant Feliu a Molins de Rei)

CCOO, l'Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP) i la Federació d'Associació de Veïns i Veïnes del Baix Llobregat presenten la campanya: “Volem el Trambaix al Pla”. L'objectiu és exigir que l'extensió del Trambaix de Sant Feliu de Llobregat a Molins de Rei (travessant el polígon el Pla), sigui inclòs al Pla Director d'Infraestructures 2021-2030 de la Generalitat de Catalunya.

més informació »

CCOO ha organitzat l'acte: “Efectes socials i laborals de la violència masclista”

El comitè de Dones de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf, que al seu 11è congrés es va definir com a sindicat feminista, ha organitzat l'acte: “Efectes socials i laborals de la violència masclista”, dins dels actes commemoratius del 25 de novembre, Dia Internacional per l'eliminació de la violència masclista envers les dones.

CCOO ha organitzat un acte d'homenatge a Juan Requena

CCOO, Esplugues en Comú – Podem i l'Ajuntament d'Esplugues han organitzat un acte d'homenatge a Juan Requena, sota el títol: “Un compromís militant per la igualtat i la solidaritat el divendres 22 de novembre a la Biblioteca Pare Miquel d'Esplugues de Llobregat Juan Requena va morir el passat mes de febrer de 2019, va ser un destacat dirigent sindical a l'empresa Corberó d'Esplugues, regidor pel PSUC al primer Ajuntament democràtic de la ciutat, secretari general de CCOO de Pensionistes i Jubilats durant molts anys i va participar a diferents moviments i plataformes socials de la ciutat i la comarca del Baix Llobregat.

S'arriba a un acord sobre l'ERO de Bayer Hispania

CCOO fem una valoració positiva de l'acord, ja que ha permès reduir l'afectació de l'expedient i s'han aconseguit les millors condicions possibles per a les persones afectades, a més d'incloure un nou concepte d'indemnització.

més informació »

CCOO valora positivament la sentència que declara la readmissió obligatòria dels 3 treballadors acomiadats per SLM

CCOO d'Indústria de Catalunya valora molt positivament aquesta sentència, ja que dona la raó als arguments defensats pel Gabinet Tècnic i Jurídic del sindicat, que ha portat el cas. Amb la readmissió dels treballadors ha quedat palesa la persecució sindical que han patit aquestes tres persones per defensar els drets i les condicions laborals del conjunt de treballadors i treballadores de SLM-T12.

més informació »

Davant l'incendi a Faurecia d'Abrera, CCOO espera que es pugui tornar a la normalitat al més aviat possible i vetllarà perquè aquesta situació d'excepcionalitat no afecti els llocs de treball

CCOO manifesta el seu suport absolut i solidaritat amb les treballadores i treballadors de la planta de Faurecia d'Abrera, després de l'incendi ocorregut la matinada del 20 de novembre, i es posa a la seva disposició en tot allò que sigui necessari perquè es pugui normalitzar la situació al més aviat possible. CCOO està coordinant sindicalment les diferents empreses implicades perquè aquesta situació d'excepcionalitat no afecti els llocs de treball a Faurecia ni a la resta d'empreses del sector que s'han vist afectades per aquest lamentable accident.

La Maternitat d'Elna als Instituts de Molins de Rei

L'Àmbit de cultura de CCOO del Baix Llobregat amb col·laboració dels instituts d'Educació secundària de Molins de Rei, Bernat el ferrer i Lluís de Requesens han instal·lat l'exposició ¨La maternitat d'Elna ¨elaborada per la Fundació Cipriano Garcia de CCOO, i han realitzat una sèrie d'activitats educatives.

CCOO organitza un acte homenatge a Juan Requena

CCOO, Esplugues en Comú – Podem i l'Ajuntament d'Esplugues organitzen un acte d'homenatge a Juan Requena, sota el títol: “Un compromís militant per la igualtat i la solidaritat el divendres 22 de novembre a les 19 hores a la Biblioteca Pare Miquel d'Esplugues de Llobregat (c. Angel Guimerà, 106-108). Juan Requena va morir el passat mes de febrer de 2019, va ser un destacat dirigent sindical a l'empresa Corberó d'Esplugues, regidor pel PSUC al primer Ajuntament democràtic de la ciutat, secretari general de CCOO de Pensionistes i Jubilats durant molts anys i va participar a diferents moviments i plataformes socials de la ciutat i la comarca del Baix Llobregat.

més informació »

CCOO organitza l'acte: “Efectes socials i laborals de la violència masclista”

El comitè de Dones de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf, que al seu 11è congrés es va definir com a sindicat feminista, organitza l'acte: “Efectes socials i laborals de la violència masclista”, dins dels actes commemoratius del 25 de novembre, Dia Internacional per l'eliminació de la violència masclista envers les dones. Serà el divendres 22 de novembre a les 10.30 hores, a la seu de CCOO de Cornellà (Ctra. d'Esplugues, 68), estarà conduit per la Monica Alarcón, secretària de Dones, Igualtat i Polítiques LGTBI de CCOO Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf i comptarà amb les ponències i intervencions de: · Elvira Vidal Navarro, docent i membre de CCOO d'Educació amb la ponència: “Eduquem en igualtat?” · Carmen Romero López, docent, farà un recull de “Mostres literàries en clau de dones” · Francisca Verdejo Torralba, jutgessa del Jutjat de violència sobre la Dona núm. 2 de Barcelona, farà la ponència titulada: “La complejidad del concepto violencia de género”

més informació »

La plantilla de TVC convoca vagues parcials

A partir del 28 de novembre.

CCOO del Garraf ha inaugurat la nova seu a Vilanova i la Geltrú

La Unió Intercomarcal de CCOO del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf ha inaugurat la nova seu al Garraf. El nou espai de 182 m2 compta amb tres despatxos, una sala de reunions polivalent i una sala d'actes per organitzar treballadors i treballadores i donar servei a les més de 2.500 persones afiliades i més de 221 delegats i delegades de CCOO al Garraf. L'acte d'inauguració, que va venir precedit d'un lliurament d'insígnies a persones amb més de 25 anys d'afiliació a CCOO de la comarca, va ser una jornada de portes obertes a tota l'afiliació.

CCOO del Garraf inaugura nova seu a Vilanova i la Geltrú

Avui dijous, 14 de novembre, a les 18 hores, al c/Ca l'Escoda, 8, amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

més informació »

CCOO inaugura exposició CCOOmics'19 i presenta el llibre “Llegará el invierno” d'Alfonso Lopez i Pepe Gálvez

El dimarts, 12 de novembre al vestíbul semisoterrani de CCOO de Cornellà, va tenir lloc la inauguració de l'exposició de CCOOmics'19. També es va presentar el còmic (obra gràfica en format llibre) “Llegará el invierno”, dels autors Alfonso López i Pepe Gálvez.

més informació »

CCOO del Garraf inaugura nova seu

La Unió intercomarcal de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf inaugura nova seu al Garraf. El nou espai de 182 m2 compta amb tres despatxos, una sala de reunions polivalent i una sala d'actes per organitzar treballadors i treballadores i donar servei a les més de 2500 persones afiliades i més de 221 delegats i delegades de CCOO al Garraf. L'acte d'inauguració, que vindrà precedit d'un lliurament d'insígnies a persones amb més de 25 anys d'afiliació a CCOO de la comarca, serà una jornada de portes obertes a tota l'afiliació, on també hi hauran parlaments, presentats pel coordinador de CCOO al Garraf Albert Rodríguez

Concentració davant la seu de Prysmian a Vilanova i la Geltrú

Amb aquesta acció volen denunciar la política empresarial de la multinacional Prysmian, que creix a costa de deixar morir les antigues plantes de General Cable i pretén deixar al carrer les prop de 500 persones que treballen a les fàbriques de Manlleu i de Montcada i Reixac. CCOO d'Indústria dona suport a aquesta mobilització en defensa dels llocs de treball i la continuïtat de les plantes, i insta de nou a la multinacional a retirar els expedients.

més informació »

CCOO inaugura exposició CCOOmics'19 i presentarà el llibre “Llegará el invierno” d'Alfonso Lopez i Pepe Gálvez

Demà dimarts, 12 de novembre, a les 18 hores, al vestíbul semisoterrani de CCOO de Cornellà, tindrà lloc la inauguració de l'exposició de CCOOmics'19 i es presentarà el còmic (obra gràfica en format llibre) “Llegará el invierno”, dels autors Alfonso López i Pepe Gálvez. Presentarà l‘acte Jesús Martínez, de l'àrea de cultura de CCOO Baix Llobregat i comptarem amb la participació de Lidia Gómez, Regidora de l'àrea de Joventut i Acció Ciutadana de l'Ajuntament de Cornellà.

CCOO rebutja l'ERO presentat a Bayer Hispania per acomiadar 75 persones

Suport a la plantilla.

CCOO convoca mobilitzacions a BBVA IT España contra dos acomiadaments

La direcció de BBVA IT España del centre del Prat de Llobregat han executat dos acomiadaments objectius a dos treballadors majors de 50 anys i amb més de 20 anys d'antiguitat, l'empresa al·lega haver fet molts esforços per reciclar-los quan no se'ls ha ofert cap formació. CCOO també denuncia que un d'ells està com a suplent a les llistes del sindicat en les darreres eleccions i a punt de substituir una recent baixa al comitè.

més informació »

Amazon, contra el dret de vaga de les seves treballadores i treballadors

Arran de la vaga de mercaderies i logística de demà dimecres, 30 d'octubre.

més informació »

CCOO lliura aquesta setmana el material recollit a través de la XAS (XARXA ACCIÓ SOLIDÀRIA)

La Xarxa Acció Solidaria (XAS), impulsada per CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia i Garraf ha tancat la 7a campanya de recollida de material escolar a centres educatius de la comarca amb més de 360 kilos. El material recollit va des de llapis de colors, bolígrafs, llibretes i s'ha repartit aquesta setmana als centres Sant Ildefons i Neus Català de Cornellà, Escola Salamero de Gavà i Escola Sant Josep de Sant Vicenç dels Horts.

més informació »

CCOO d'Indústria organitza una jornada sobre el present i el futur del sector de l'automòbil

Demà dimarts, 22 d'octubre, a partir de les 10 hores, al Centre de Formació Professional d'Automoció de Martorell.

més informació »

CCOO lamenta la mort d'una treballadora en el centre logístic d'Abrera de Mercadona, trasllada el seu condol als familiars i companys i exigeix aclarir els motius i possibles responsabilitats

Des de CCOO de Catalunya lamentem profundament els 2 accidents, molt greu i mortal, que han transcendit aquesta setmana, l'accident que va deixar un treballador ferit greu a Gurb, així com la mort d'una treballadora en el centre logístic d'Abrera de Mercadona. CCOO vol traslladar el seu condol als familiars i companys.