format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Va ser acomiadat per lluitar contra les injustícies de la Direcció de l'empresa

CCOO aconsegueix la readmissió del delegat sindical acomiadat a la Clínica Sant Antoni de Barcelona

Fa més d’un any que el nostre delegat sindical a la Clínica Sant Antoni de Barcelona va ser acomiadat injustament per fer la seva tasca sindical i defensar els interessos de les treballadores i els treballadors.

En un primer moment ja es van produir diversos acomiadaments disciplinaris i finalment el nostre delegat, Albert Bargalló, va ser utilitzat com a cap de turc després de firmar-se un acord que suposava la finalització d’un conflicte col·lectiu que els representants legals dels treballadors i treballadores van interposar com a conseqüència de produir-se una modificació substancial de les condicions laborals.

Des de CCOO vam considerar que era clarament un acte de repressió sindical, que atemptava contra la llibertat sindical i directament contra la nostra organització. I va ser per això que a part de mobilitzar-nos en diverses concentracions exigint la reincorporació, es va interposar demanda als tribunals a través del Gabinet Tècnic Jurídic del sindicat. Ara, 14 mesos després ja tenim sentència on es declara improcedent aquell acomiadament i obliga a la Clínica Sant Antoni a la readmissió del nostre company.

L’exemple de l’Albert és un més del dia a dia de la nostra organització, on els delegats i les delegades de CCOO lluitem per defensar els drets de la classe treballadora.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 d’octubre de 2019