format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dijous, 26 de setembre, a les 16.30 hores, a la Plaça Sant Miquel de Barcelona

Concentració per la readmissió de la treballadora acomiadada per UTE Enllumenat

Aquest dijous, 26 de setembre, hi ha convocada una concentració a les 16.30 h, a la plaça de Sant Miquel, de Barcelona (darrere de l’Ajuntament), per exigir la readmissió de la treballadora acomiadada abans de l’estiu per UTE Enllumenat, empresa que s’encarrega del manteniment de l’enllumenat públic de la ciutat.

CCOO d’Indústria dona suport a la convocatòria i denuncia la política de sancions i acomiadaments que està duent a terme UTE Enllumenat, darrere la qual s’amaguen les intencions de l’empresa d’amortitzar llocs de treball de la contracta. Una política que està precaritzant el servei de manteniment de l’enllumenat públic de la ciutat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de setembre de 2019