format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Comença una nova etapa de CCOO de L'Hospitalet de Llobregat amb Liliana Reyes com a nova coordinadora

Foto CCOO de l'Hospitalet de Llobregat comença una nova etapa. Ascensió Romero (Asun) s'ha jubilat, després d'una vida dedicada a aquest sindicat i la lluita pels drets dels treballadors, fent una gran tasca i deixant una empremta inesborrable en la història del sindicalisme en aquesta ciutat.

En aquesta nova etapa, que presenta nous reptes com a organització davant les noves realitats del treball i de la societat, CCOO reafirma els seus valors com a sindicat de classe, però també com a sindicat feminista, inclusiu, divers i intercultural, amb objectius de lluita molt clars contra la precarietat, la desigualtat, la pobresa, la discriminació i la injustícia social.

Qui és la Liliana Reyes

El relleu a la coordinadió de CCOO de L’Hospitalet de Llobregat el pren Liliana Reyes, treballadora del sector serveis i activista social. Mexicana d’origen, la Liliana prové de la lluita pels drets de les treballadores de la llar i les cures, vinculada a l'Associació Mujeres pa'lante i al Grup d'acció per la ratificació del conveni 189 de l'OIT, i compta amb estudis de Màster en Política social, treball i benestar per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Encara que a nivell intern, ja s'han dut a terme les reunions de presentació amb les delegades i delegats sindicals de les empreses al territori, en breu, convocarem una roda de premsa per donar a conèixer el nou pla de treball i el nou equip.

02/09/2019

Afilia't aquí