CCOO convoca concentració davant la botiga de Caprabo del carrer Hondures, 74-76, de Barcelona, per manca de respecte a les condicions laborals

Demà dijous, 8 d’agost, a partir de les 9 hores, al barri de la Sagrera

La Secció Sindical de CCOO a Caprabo-Botigues Barcelona ha convocat una nova concentració per a demà dijous, 8 d’agost, davant la botiga franquiciada del carrer Honduras, 74-76, de Barcelona, per exigir a Express Marcap, empresa compradora de la botiga, que respecti les condicions laborals, horaris i descans setmanal per a les quatre treballadores que han estat subrogades.

Per a CCOO, la subrogació comporta respectar les condicions laborals que venien tenint aquestes treballadores, per la qual cosa s’ha hagut de interposar demanda a través del Gabinet Jurídic del sindicat. CCOO considera inacceptable que l’empresa franquiciada Express Marcap modifiqui unilateralment les condicions de treball com a pressió per al futur dels seus llocs de treball.

Barcelona, 7 d’agost de 2019

Agenda: