format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Propera concentració demà divendres, 19 de juliol, davant Caprabo del carrer Occident de l'Hospitalet de Llobregat

CCOO a Caprabo convoca i dona suport a les concentracions per denunciar la pèrdua de llocs de treball que provoca la subrogació del personal de les botigues franquiciades

La Secció Sindical de CCOO a Caprabo - Botigues Barcelona, juntament amb els altres sindicats del comitè d’empresa, convoca i farà concentracions per demanar a Caprabo que recol·loqui el personal quan vengui botigues per ser franquiciades. Aquest any Caprabo ha venut diverses botigues per passar-les al model franquícia, la qual cosa està provocant la pèrdua de llocs de treball.

CCOO considera que dins de Caprabo hi ha marge suficient per poder reubicar les persones afectades, en lloc de traspassar-les, la qual cosa no compta amb garanties futures per als seus llocs de treball.

La propera concentració serà davant de la botiga de Caprabo del carrer Occident, 18, de l’Hospitalet de Llobregat, demà divendres, 19 de juliol, de 10 a 12 hores i de 17 a 19 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de juliol de 2019