format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dissabte, 25 de maig, a les 12 hores, a la plaça de Víctor Balaguer de Barcelona

Lliurament dels premis de poesia Miquel Martí i Pol, José Mª Valverde, i Memorial José López García

Demà dissabte, 25 de maig, a les 12.00 hores, tindrà lloc el lliurament del 30è Premi de Poesia Miquel Martí i Pol, del 23º Premio de Poesía José Mª Valverde, i del 20è Premi de Poesia Memorial José López García, organitzats per CCOO de Catalunya, en el decurs d’una jam-session a la plaça de Víctor Balaguer de Barcelona.

Enguany, amb motiu de la commemoració del centenari del naixement de Joan Brossa, es farà un homenatge a aquest gran poeta, pel seu compromís social i polític. L’acte, organitzat per l’Àmbit de Cultura de CCOO de Catalunya (dintre del Maig de la Cultura i el Treball al voltant del Primer de Maig del 2019) consistirà en una breu presentació de la figura de Joan Brossa, a càrrec de Marià Hispano, dins del marc de “l’Espai poètic de CCOO”, i en la lectura dels seus poemes, amb la participació d’Esteve Bosch i Pere Díez Gil. S’alternarà la lectura poètica amb la jam-session del grup Random Blue. A continuació, lectura de l’acta del jurat i lliurament dels premis.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de maig de 2019