format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Avui, Ple de l'Ajuntament de Barcelona

CCOO dona suport a la ubicació del CAP Raval Nord de Barcelona a l'antiga Capella de la Misericòrdia

Des de fa temps existeix una necessitat imprescindible per al barri i la ciutadania d’un nou edifici per al CAP del Raval Nord, a Barcelona, que es doti de condicions per a l’assistència sanitària al veïnatge i per millorar les condicions a les quals desenvolupen la seva feina les treballadores i treballadors.

CCOO donem suport a la lluita de les entitats veïnals i socials del barri que des de fa anys demanen aquest equipament i preveuen, en canvi, com les discussions entre administracions i partits polítics dilaten d’una manera no assumible la seva concreció.

Entenem que l’antiga Capella de la Misericòrdia és l’espai adient per al nou CAP i que altres alternatives poden fer restar espai verd necessari ja limitat a un barri de tan alta densitat demogràfica.

Esperem que el Ple de l’Ajuntament avui escolti la veu de la ciutadania i tiri endavant un projecte tan reclamat per la població i pels treballadors i treballadores. Estem parlant de drets públics i socials, estem parlant de condicions de treball i de salut per als treballadors i les treballadores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de maig de 2019