format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà divendres, 12 d'abril, a les 18.00 hores, a la seu del Districte de Nou Barris (Plaça Major de Nou Barris, 1, Barcelona)

Homenatge a Josep Maria Folch i Torres, fundador de CCOO de Catalunya

Demà dissabte, 13 d’abril, a les 18.00 hores, tindrà lloc un acte d’homenatge a Josep Maria Folch i Torres (1932-2018), fundador de CCOO de Catalunya, lluitador antifranquista i pels drets dels treballadors, veí de Nou Barris, a Barcelona, i membre del PSUC i de la Taula per Nou Barris per la República.

L’acte es farà a la Sala de Plens de la seu del Districte de Nou Barris (Plaça Major de Nou Barris, 1, Barcelona). Per part de CCOO assistirà Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social, Barcelonès i Migracions del sindicat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 d’abril de 2019