CCOO rebutja l’expedient de trasllat col·lectiu d’Essilor

Trasllat a Madrid

La direcció de l’empresa Essilor, amb centre al c. Pujades, 77, de Barcelona, ha presentat un expedient de regulació d’ocupació (ERO) de trasllat col·lectiu al centre que tenen a Madrid. L’afectació és de 54 treballadors i treballadores de producció i logística.

Essilor és una empresa que es dedica a la fabricació i muntatge de lents; el principal client és General Òptica. Té en l’actualitat fàbrica a Madrid i un altre petit centre a les Illes Canàries; el de Barcelona es dedica a muntatge i embalatge.

El període de consultes s’inicia demà, divendres 5 d’abril del 2019.

Des de CCOO d’Indústria donem tot el suport als treballadors i treballadores d’Essilor i no estem d’acord amb la presentació d’aquest trasllat. Esperem que l’empresa reconsideri la seva decisió i es puguin buscar alternatives per mantenir la continuïtat del magatzem i muntatge a Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 d’abril de 2019