format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Prevista per a demà dimarts, 19 de març

Es desconvoca la vaga de la plantilla de Rosanbus (autobusos de l'Hospitalet)

Des de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) informen que, un cop celebrades dues assemblees la nit d’ahir a Rosanbus, ha estat ratificat per unanimitat el preacord assolit en la mediació amb l’Ajuntament de l’Hospitalet, AMB i empresa.

Aquest preacord recull l’acceptació per part de l’empresa de la sentència del Tribunal Suprem i la seva aplicació, de manera que s’estableix un calendari de reunions per al pagament de les variables i la seva actualització el 2019. Per tot això el Comitè de Vaga procedirà a desconvocar l’aturada prevista per a demà, dia 19 de març.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de març de 2019