format impressió |  contrast

CCOO del Barcelonès

56 acomiadaments a la planta de Sant Adrià de Besòs

Contra el tancament de La Antigua Lavandera

Durant el dia d’ahir, la direcció de La Antigua Lavandera va presentar un expedient per causes organitzatives i econòmiques que afecta la totalitat de la plantilla. En concret el que planteja és el tancament de la planta de Sant Adrià de Besòs i el trasllat de la producció al centre d’Alcalá de Guadaira (Sevilla). Així mateix, ofereix el trasllat dels treballadors i treballadores al centre a Sevilla.

Davant d’aquest anunci, des de CCOO d’Indústria manifestem el nostre més absolut rebuig a aquesta mesura que suposa, en definitiva, un acomiadament encobert dels 56 treballadors i treballadores que estan en plantilla.

Durant els propers dies, els representants dels treballadors i treballadores plantejaran les mesures de pressió que siguin necessàries per intentar revertir una situació que és innecessària, injustificada i desproporcionada.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de febrer de 2019