format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

En caducar el conveni d'empresa, amb la consegüent retallada de sous i condicions laborals

La plantilla del Reial Club de Polo de Barcelona inicia una vaga el proper dia 16 de febrer

Segons informa la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, el Comitè d’Empresa del Reial Club de Polo de Barcelona, que representa a centenars de treballadors i treballadores, ha dit prou a l’empresa i ha decidit convocar una vaga que començarà el proper dia 16 de febrer.

La decisió unilateral imposada per la direcció de l’empresa de fer decaure el conveni d’empresa i aplicar, des de l’1 de febrer, el Conveni sectorial de instalaciones deportivas y gimnasios, perquè no han arribat a un acord durant la negociació d’un nou conveni, obliga la representació legal dels treballadors i treballadores a donar una resposta contundent davant aquest abús.

Aquesta mesura, que afecta 360 famílies, suposa una minva considerable en els seus sous, així com en d’altres drets laborals que havien estat conquerits al llarg de molts anys.

CCOO vol expressar el seu contundent rebuig a aquesta dràstica mesura per defensar la feina i els drets econòmics i laborals de tota la plantilla.

Els treballadors i treballadores tenen previstes diverses mobilitzacions en defensa dels llocs de treball, a més de convocar aturades parcials que començaran el dia 16 i acabaran el dia 24 de febrer.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de febrer de 2019