format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dimecres, 19 de desembre, a les 12 hores, concentració al Pg. Valldaura, 204

Les plantilles del SEPE i SOC de l'oficina de la Guineueta, a Barcelona, reclamen millores en les condicions de treball, instal·lacions i atenció a la ciutadania

CCOO i els altres sindicats de l’Administració de l’Estat i de la Generalitat de Catalunya donen suport a la concentració convocada pels treballadors i treballadores de l’oficina del SEPE (Servicio Público de Empleo Estatal) i SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya) de la Guineueta, a Barcelona, per reclamar l’adequació de l’edifici i instal·lacions a la fi d’aconseguir unes condicions de treball dignes i una atenció adient a la ciutadania.

Estem parlant d’un edifici i instal·lacions d’una antiguitat de 40 anys, de l’oficina que atén un major nombre de persones usuàries a Barcelona, que no ha tingut el manteniment adient, existint problemes quotidians amb la temperatura, ventilació, sorolls, espais mal organitzats i un llarg etcètera. És una situació que provoca condicions de treball de treball extremes, principalment en els mesos de pic de calor, i ara s’espera el pic de fred; condicions que pateixen la plantilla i les persones usuàries, provocant obstacles quotidians per la realització de les tasques.

Les reivindicacions d’unes noves instal·lacions ja fa anys que estan formulades. Algunes promeses, però pocs fets. Al mes de setembre es va presentar denuncia a la Inspecció de Treball de Catalunya, i encara s’està esperant resposta.

Per dir prou i exigir unes instal·lacions adients es farà una concentració demà dimecres, 19 de desembre, a les 12 hores del matí, davant l’oficina del SOC i SEPE de la Guineueta (Pg. Valldaura, 204).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de desembre de 2018