format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dimarts, 13 de novembre, a l'Ajuntament de Barcelona

Els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Javier Pacheco i Camil Ros, es reuneixen amb l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau

Foto Demà dimarts 13 de novembre a les 12.00 hores, a la Galeria Gòtica de l'Ajuntament de Barcelona, l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Javier Pacheco i Camil Ros, atendran els mitjans de comunicació després de la reunió que hauran mantingut per tractar sobre l'aprovació dels pressupostos de les administracions.

Minuts abans de la compareixença, aproximadament a les 11.50 hores, els mitjans gràfics podran prendre imatges de la finalització de la reunió.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de novembre de 2018

Agenda:
dimarts, 13 de novembre, de 2018
11.50 hores (muts); 12.00 hores (declas)
Galeria Gòtica Ajuntament de Barcelona - pl. St. Jaume. BCN

12/11/2018