format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

14 persones seran acomiadades al desembre

CCOO protesta pels acomiadaments, per part de l'Ajuntament de Barcelona, de visualitzadors d'habitatges

L’Ajuntament de Barcelona va crear el cos municipal de visualitzadors d’habitatges d’ús turístic (VUT) per actuar, de forma estable i permanent, contra l’oferta d’allotjaments il·legals a la ciutat, i ara ha decidit cancel·lar aquesta activitat que estava sent desenvolupada per l’empresa pública municipal B:SM.

En protesta per aquesta decisió de l’equip de govern de la Sra. Ada Colau, que suposa l’acomiadament de 14 persones al desembre, CCOO es concentrarà a les portes de l’Ajuntament demà divendres, 26 d’octubre, a les 9.30 hores, a la plaça de Sant Miquel.

Tot i que una part de les treballadores i treballadors han estat recol·locats en altres departaments de B:SM, CCOO no té garanties que no puguin ser acomiadats més endavant.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 d’octubre de 2018