CCOO de Catalunya celebra la Festa del Treball Digne, 2018

Demà dissabte, 6 d’octubre, a partir de les 11 hores, a la plaça de la Cultura i al Centre Cultural Bellvitge-Gornal de l’Hospitalet de Llobregat

Demà dissabte, 6 d’octubre, CCOO de Catalunya celebra a l’Hospitalet de Llobregat una nova edició de la Festa del Treball Digne. Es tracta d’una jornada festiva i reivindicativa que serveix de lloc de trobada de la gent de CCOO de tot Catalunya, davant la proximitat de la Jornada Mundial pel Treball Digne (7 d’octubre).

Es farà demà entre les 11 hores i les 19.30 hores a la plaça de la Cultura i al Centre Cultural Bellvitge-Gornal de l’Hospitalet de Llobregat.

Comptarà amb diferents espais lúdics, furgoteca (food trucks), una paella multitudinària (14 hores), l’animació musical infantil del grup Xiula (16 hores) o el concert d’Hotel Cochambre (17.30 hores). Dintre del Centre Cultural Bellvitge-Gornal tindran lloc taules rodones, representacions teatrals i exposicions sobre el futur de les pensions, els refugiats o la història del sindicat.

També hi assistiran Unai Sordo i Javier Pacheco, secretaris generals de CCOO d’Espanya i de Catalunya, respectivament, que faran declaracions a les 12.30 hores als mitjans que ho requereixin, abans de les seves intervencions (12.45 hores) al costat de Núria Marín, alcaldessa de l’Hospitalet.

Trobareu tota la informació i el programa d’activitats a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 d’octubre de 2018

Agenda:
Dissabte, 6 d’octubre, de 2018
a partir de les 11 hores (declas a les 12.30 hores)
Plaça de la Cultura i Centre Cultural Bellvitge-Gornal. L’Hospitalet de Llobregat