format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

CCOO desconvoca les mobilitzacions previstes per demà divendres 29 de juny

S'assoleix un preacord de condicions laborals per a la plantilla de l'Ajuntament de Barcelona

Després de més de 20 hores de negociació, els tres sindicats majoritaris, CCOO, UGT i SAPOL, constituïts en plataforma unitària, han signat amb l’Ajuntament de Barcelona un preacord de condicions laborals, que possibilitarà un nou acord de condicions laborals fins a l’any 2020.

La maratoniana reunió del passat dia 18, i les posteriors negociacions al màxim nivell que han tingut lloc fins al mateix dia d’avui, han permès assolir un bon acord, que si bé no satisfà la totalitat de les expectatives de la plataforma, sí que aporta avanços significatius en la recuperació econòmica, la reducció horària i la millora de les condicions laborals de tots i totes els treballadors i treballadores municipals.

28/06/2018

Afilia't