format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dimecres, 13 de juny, a les 12.00 hores, a l'auditori de l'edifici MediaTIC (c/Roc Boronat, 117, de Barcelona)

CCOO assisteix a la commemoració dels 20 anys del Pacte industrial de la regió metropolitana de Barcelona

Demà dimecres, 13 de juny, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, participarà a la trobada del XXII Consell General de l’Associació Pacte Industrial de la Regió Metropolitana de Barcelona, on es commemoraran els 20 anys d’aquest pacte industrial.

L’acte, en el qual es vol reflexionar sobre el present i el futur de la indústria a la regió metropolitana de Barcelona amb intervencions dels expresidents del pacte industrial i de representants de les administracions públiques, sindicats i les organitzacions empresarials, tindrà lloc a partir de les 12.00 hores a l’auditori de l’edifici MediaTIC (c/Roc Boronat, 117, de Barcelona).

Amb presentació de Núria Marín, presidenta del Comitè Executiu del Pacte Industrial i alcaldessa de l’Hospitalet de Llobregat, i Agustí Colom, president del Consell General del Pacte Industrial i regidor de l'Ajuntament de Barcelona, la clausura anirà a càrrec de Matilde Villarroya, recent nomenada directora general d'Indústria de la Generalitat de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de juny de 2018