format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dimarts, 24 d'abril, a les 10.00 hores, al Centre Cultural de Bellvitge (Plaça de la Cultura, 1, l'Hospitalet), amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

Assemblea sindical i de delegats i delegades de CCOO de l'Hospitalet

CCOO organitza demà dimarts, 24 d’abril, una assemblea sindical i de delegats i delegades a l’Hospitalet de Llobregat. Es farà a les 10.00 hores al Centre Cultural de Bellvitge (Plaça de la Cultura, 1), i tindrà una durada aproximada de dues hores.

Portarà com a títol: “A l’ofensiva: salaris, igualtat i pensions” i amb dinamització d’Isabel Marcos, de la Secció Sindical de CCOO a l’Ajuntament de l’Hospitalet, hi intervindran, entre d’altres:
-Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social i Migracions de CCOO de Catalunya
-Raquel De Haro, coordinadora del Barcelonès de CCOO de Catalunya
-Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

L’assemblea és una fita destacada del mandat congressual. El propòsit és iniciar amb força el període de concentració d’eleccions sindicals que tot just comença, informar de l’evolució dels objectius i projectes encetats en el primer any de mandat i situar els elements d’actualitat, propostes i mobilitzacions en el context actual.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 d’abril de 2018