format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dijous, 22 de març, a partir de les 9.00 hores, a la Zona Franca de Barcelona

CCOO participa a la jornada per presentar les propostes de la Taula de Reactivació Econòmica i Reindustrialització de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)

Demà dijous, 22 de març, a partir de les 9.00 hores, la seu de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) acollirà una jornada per presentar l’Estratègia Metropolitana per a la Reactivació Econòmica i la Reindustrialització, document de propostes i conclusions de la Taula de Reactivació Econòmica i Reindustrialització de l'AMB.

Tindrà lloc a la Zona Franca de Barcelona, al carrer Número 62, 16-18, i a partir de les 11.45 hores està prevista la intervenció Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, qui parlarà dels reptes de la reindustrialització des de la visió del sindicat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de març de 2018